Voor alle 'volgers' weer een aflevering van deze digitale
feuilleton
Het schilderen is anders uitgepakt dan gewenst, althans een deel
Als eerste was het lange deel naast de deur geschilderd, dat kan ook niet anders omdat er veel spullen staan, dus steeds een deel verplaatsen en schilderen
de 2e dag is dit stuk nogmaals gedaan en toen kon een boel materiaal verplaatst worden en voor die muur gezet worden en zo kon een ander groot deel geschilderd worden
1e deel, 2x gedaan
volgende delen, 1x gedaan
Toen ik een dag later in de garage kwam kon ik het verschil goed zien, het deel dat 1x was gedaan was de verf lekker ingezogen en door de verschillende soorten hout(snippers) gaf dit een leuk effect
Het deel dat 2x gedaan was zag er veel egaler uit en eigenlijk lang zo mooi niet als het deel dat slechts 1x is gedaan.
wellicht als ik wat ruimte heb probeer ik dit stuk nog te schuren om te zien of ik het terug krijg zoals het de 1e keer was.
Nu bijna alles dicht is (alleen bovenin nog een laatste deel plaatsen, maar dat gebeurt als er meer plaats is) en bijna alles is geschilderd was het tijd geworden om plaats te gaan maken zodat de vloer er in kan.
De scheppach vandiktebank en afzuiger staan even in tijdelijk opstelling zodat de vloerdelen er doorheen kunnen
Wowwwwwwwwwwwww dat knapt op, links en midden door de vandiktebank geweest, rechts niet
Bij de vloer kreeg ik ook een isolatielaag, dus waarom die niet gebruiken...
Latten op maat zagen en neerleggen, dat houdt meteen de isolatie laag mooi op zijn plek
even 2 delen neergelegd om te zien hoe het 'smoelt'
Morgen eerst de folie op de panlatten bevestigen en dan kunnen de vloerdelen permanent een plekje krijgen
...wordt vervolgd