Lang genoeg in spanning gezeten, hier is weer een vervolg...
Het is typisch zo een dag die ik graag ongedaan zou maken
Maarja, gedane zaken nemen geen keer, dus uithuilen en weer doorgaan
Dit zijn de strips waar ik gisteren over schreef, een ongemakkelijk gevoel van 'genaaid met mijn broek aan' was dit waar ik mee thuis kwam
Zoals je ziet, zelfs niet eens ontbraamt
Mijner inzien moet een bedrijf dergelijk klusjes niet aannemen als er geen tijd voor is of ze het niet netjes kunnen afronden, maar helaas, het is niet anders
Hier moest ik gewoon een foto van maken, een goedkope japanse lidl zaag en wat heb ik een plezier van dat ding, lijkt wel onverhinderd scherp te blijven ook
Al vaak gebruikt en iedere keer denk ik, ik koop een keer een echte, ach waarom, deze doet het ook goed
Hoekjes er uitgezaagd
Klaar voor het aanbrengen van de strips
De strips voorzien van verzonken gaten zodat de module daar geen last van heeft bij het inklemmen
Met de kapex op diepte ingesteld maak ik een hulpstukje voor het op juiste hoogte aanbrengen van de strips
Handig, niet dan ?!
Geen rocket-science, maar het werkt wel
Module één hang op zijn plek (freesmodule met een OF-2200)
Klaar om het volgende gat uit te frezen
En dan....
Dan gaat het vreselijk mis
Hoe heeft dit kunnen gebeuren zonder dat ik er erg in had
Ik stond er vreselijk verkeerd voor maar dat leek me handig om de frees strak tegen het plankje aan te houden
Blijkbaar doordat ik een grotere diepte in 1x wilde wegnemen voelde ik niet dat de freeswegliep en ik die niet strak tegen de mal aan had
Hier moet ik eens heel goed overnadenken hoe ik dit kan verhelpen
optie één is vullen, optie 2 is een stuk er in maken (eerst een recht stuk er uit halen)
Ik denk dat optie 2 het minst zichtbaar zal zijn