Mee eens dat de afstand van ondergeschikt belang is, maar 100mm is dan wel weer een lekker rond getal en daarom ging ik in eerste instantie daar van uit
Luuk, 110 euro voor de platen zou ik niet zo snel uitgeven, dan liever een mal, die kan je zo vaak gebruiken als gewenst
Maar ik denk dat ik toch voor het hardboard ga, voor die prijs kan je je geen buil vallen
Overigens ga ik denk ik wel 6 platen nodig hebben (het blad wordt 38mm dik) dus dat zou een dure hobby worden
Iig bedankt voor het meedenken
---------------------
Vanavond weer iets kunnen doen
Een stapeltje latten een rond kantje aan gefreesd en een kleurtje gegeven.
Dat moet de afwerking voor het plafond worden
Ik liep hier wel tegen een euvel aan, sommige latten werden heel lelijk, die hadden allemaal happen er uit
Freesje was nieuw (en dus nog scherp)
Ik vermoed dat het met de draad van het hout te maken heeft, maar dat is een gevalletje luidende klokken en klepels
dus als iemand mij hier was wijzer kan maken, gaarne...
Ik weet bijv. ook niet hoe je de richting van de draad kan zien, op of neer (kun je dat zien ?)
Na wat ellebogenstoom met een schuurpapiertje werd het wel beter
LINKS is niet goed, RECHTS is wel goed
Daar moeten ze komen
AH lekker.... GRRRRRRRRRRRRRRRRROEN
Kacheltje staat zachtjes aan, hopelijk zijn ze morgen droog genoeg om te hanteren en tegen de wand aan te nieten
Met een beetje geluk staat morgen DPD en PostNL hier voor de deur met pakketjes van Ecotools en Baptist
Met die spullen kan ik weer een stap verder
Dat zal dan waarschijnlijk wel donderdag worden, morgen hebben de kids maar een halve dag school en dan moet er nog gesport worden én ik heb mezelf voorgenomen om morgen PULLED PORK te maken (andere hobby, BBQ'n)