Cursus Dus...

Caspar Labarre

Actieve deelnemer
4 okt 2008
677
0
Je kan zeker kiezen ja als je dat wenst!

Zorg dat het een beetje verdeeld is!

Zondag is er uiteraard meer dag!
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Hallo,

Mij mag je zondag ook verwachten, de basis is inderdaad enorm belangrijk.
Ik hoop eigenlijk dat we het ook even een tipje van de sluier kunnen oplichten over profielschaven, heb op de site van Caspar gezien wat voor mooie dingen je daarmee kan!
Als ik eens gezien heb hoe dat in z'n werk gaat kan ik daar thuis een beetje mee experimenteren;-)


-Rendew
-Haasjetik
-Nol
-Joris Andriesse
- Surfie
- klusfoobje
-Steven

Groeten
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Aan allen die aanstaande zondag komen opdagen:
Ik heb enkele gigabytes leuke houtbewerkersboeken.
Wie een memorystick of laptop meebrengt kan met een heleboel interessante info terug huiswaarts 's avonds;-)

Groeten,
Steven
 

bjorn

Post veel
14 aug 2009
754
3
Twente
Zaterdagmiddag de 26e heb ik verjaardag van m'n moeder, dus dan kan ik niet.
Als de cursus schaven een maandelijkse cursus wordt zou het dan ook een keer op zaterdagmiddag kunnen?

Mvg, bjorn
 

klusfoobje

Actieve deelnemer
25 jan 2010
148
0
ik kom zondag... Zaterdag een reunie met me Yugo dienst maten...

ben alleen ff op zoek naar het adres enzo ....
 

Caspar Labarre

Actieve deelnemer
4 okt 2008
677
0
Hey Geert!

Heb je besloten om de zaterdagsrust ook in ere te houden?

Heb op je zitten wachten! Ben mischien wat goed gelovig en denk als hij niets meer zegt dan komt hij gewoon, maar goed.

ben nu bang dat morgen ook niemand komt...
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Hoop dat het niet pijpenstelen regent het is zeer zeker de bedoeling dat ik met het fietsie kom.

Neem mijn stanley sw 4 mee dat is het aller nieuwste type van stanley .
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
31
Bollenstreek
Gelukkig, de Zuiderburen redden de eer. Krijg net te horen dat ik morgen ergens moet opdraven en dat combineert slecht met het schaven. Nadeel van een soms operationele baan. Kan er helaas niet bij zijn dus.
 

klusfoobje

Actieve deelnemer
25 jan 2010
148
0
moet hier nog ff lakken, plankje aan paneelte epoxyen en dan ben ik tegen 13 uur op de Durgerdammerdijk 155
 

klusfoobje

Actieve deelnemer
25 jan 2010
148
0
bij mijn weten om 13:00


Caspar Labarre zei:
Is er volgens mij maar een die de 27ste liever niet kan...


dus zondag 27 februari vanaf 13.00 present zijn op de Durgerdammerdijk 155 Amsterdam

zit in noord, a10 cirkelen tot afslag durgerdam.

neem schaaf mee en waar je mee slijpt ( tip van arthuur) ook waar je mee meet, rei etc.

dan gaan we ieders spullen bekijken en verbeteren en daar leren we dan hopelijk allemaal van

groet en tot zondag 27.

mochten er heel veel mensen toch niet kunnen praten we weer, maar dit is voorlopig de datum.
 

klusfoobje

Actieve deelnemer
25 jan 2010
148
0
oooopss....


overigens vraagje, heeft er iemand nog een paar grote lamelo's over die hij kan meenemen ?

moet hier nog wat lijmen en zit zonder die krengen. Ja, heb er nog 3 ....



Caspar Labarre zei:
Nou bjorn en geert, jullie zijn zaterdag 26 welkom, ik heb er over nagedacht en denk dat ik dit weekend maar aan schaven cursussen besteed. Zeker gezien er zo veel animo is.

De tijden en dagen volgen:

Zaterdag 26 feb vanaf 15.00

Zondag 27 feb vanaf 12.00

Laten we hiermee beginnen en kijken wat ik voor jullie kan betekenen. Mocht dit leerzaam en goed bevallen zou ik er een maandelijkse cursus van kunnen maken. Dit is wellicht iets te voorbarig maar ik wil hiermee aangeven dat het lesgeven mij erg intereseerd en een idee is waar ik al tijden mee speel.

Jpandriessen: Ik kan je twijfel ben ik bang niet wegnemen, je zult het moeten uitproberen of het iets voor je is. Wel kan ik zeggen dat niveau geen rol speeld. Ik denk dat je niet de enige bent, als ik dat zo hoor, die geintereseerd is in de basis. Zelfs de meest geavanceerde schaver gaat daar altijd naar terug als hij zijn gereedschap en zijn kunnen wil verbeteren.
Ik stel voor dat je komt, als het je tegen valt, betaal je me niet, even goede vrienden!
vriendelijke groet,
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.