nou 12.00 uur dan, maar moet wel leuk blijven voor diegene die uit antwerpen komen. 10 uur is een beetje aan de vroege kant voor mij.
Ik heb helaas geen plek om iedereen tegelijk te laten slijpen en schaven, dat lijkt me ook niet de meest efficiente tijdsbesteding.
Ik stel voor dat we omstebeurd kijken naar ieders schaaf, proberen hem omstebeurd uit en gaan hem waar nodig verbeteren. hoe slijp je, wat kun je daar aan verbeteren, wat voor stenen- meetgereedschap gebruik je etc.
Alle therorie komt dan via de praktijk, waar nodig en de link word meteen gelegd.
Ik zorg voor verschillende stukken hout, verschillende handelingen en we kijken wel hoe ver we komen.
Iedereen heeft problemen waar die tegenaan loopt, die kunnen we proberen te verbeteren.
Uiteraard zullen er vanzelf wel vaardigheden aan bod komen, handelingen en truukjes etc.
Mocht de animo naar cursussen blijven bestaan, voor de deelnemers of mensen die niet kunnen. Is het mogenlijk om het een andere zondag weer te organiseren uiteraard. Er is zoveel te vertellen.
groet,