Chinese klemmen voor MFT tafel TIP

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
ik zit meer op een importheffing van spullen uit china te wachten.....is toch niet normaal dat we dit soort spullen per pakketje de halve wereldbol overslepen voor een paar euro's en zo onze locale economie om zeep helpen enkel en alleen omdat mensen daar voor een 10e van het salaris van hier werken... en het met de bijbehorende werk en veiligheid omstandigheden allemaal niet zo nauw genomen wordt. Ik ben zeker geen notoire wereldverbeteraar maar ik ben wel tegen dit soort praktijken.
Zijn ze al mee bezig! Op spullen, die je van buiten Europa haalt, moet BTW over worden geheven. En wat doet China? Die bouwt grote warehouses in o.a. Tsjechie.....
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Zijn ze al mee bezig! Op spullen, die je van buiten Europa haalt, moet BTW over worden geheven. En wat doet China? Die bouwt grote warehouses in o.a. Tsjechie.....
Tsjechië is ook onderdeel van de EU dus ik hoop dat die heffing dan op EU nivo geheven wordt .... allemaal tussen stappen maakt het niet per se goedkoper en normaal ben ik voor efficiency maar het zou fijn zijn als er dan ook een level plating duels is dus dat er gelijke regels voor iedereen gelden. Op alle vlakken.

men wat is goedkoop als je iets terug moet sturen naar China inzake garantie en je dan nooit meer ergens iets van hoort? We laten ons met zijn allen gek maken om dingen te accepteren die we niet willen om een paar euro voordeel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Athanor

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.