Chinese klemmen voor MFT tafel TIP

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.373
830
69
Veldhoven

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Even concreet:
Banggood: 13 + 1,70 = € 14,70 (nu vandaag dus € 13 zonder verzending)
Buijtendijk: 13 + 6 = € 19

Verschil: € 4,30
In procenten best nog wel een aardig verschil. Meestal koop je ze ook per 2 of meer.

De Banggood is ook 4 cm langer.
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Even concreet:
Banggood: 13 + 1,70 = € 14,70 (nu vandaag dus € 13 zonder verzending)
Buijtendijk: 13 + 6 = € 19

Verschil: € 4,30
In procenten best nog wel een aardig verschil. Meestal koop je ze ook per 2 of meer.

De Banggood is ook 4 cm langer.
Tja, alleen op euro's vergelijken is het verschil duidelijk, maar zijn ze kwalitatief gelijkwaardig? En als je er meer besteld vindt ik de verschillen meevallen.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Daarin heb je wel gelijk... niemand kent die kwaliteit, maar zelf zou ik er wel vertrouwen in hebben in dit geval.

Je bedoelt dat je in Nederland maar 1x verzending betaalt en vanuit China per item?
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Jan, staat ie bij jou nu ook op € 13?
Heb gemerkt dat dat per account nog wel eens anders kan zijn.
 

MicKet

Nieuw lid
1 mei 2020
1
0
Ik gebruik deze met kunststof handvat, wat ik persoonlijk handiger en fijner vind.
Iets duurder €19 of €35 per set en €3,50 verzendkosten en gekocht bij deze shop:
Samsteel geleiderailklem


51b37bb9a0e9cd415a8d5d65f426e4b4583ed99c.jpg
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.255
304
Heelsum
Ik zit eigenlijk op een Domino uit China te wachten.......
ik zit meer op een importheffing van spullen uit china te wachten.....is toch niet normaal dat we dit soort spullen per pakketje de halve wereldbol overslepen voor een paar euro's en zo onze locale economie om zeep helpen enkel en alleen omdat mensen daar voor een 10e van het salaris van hier werken... en het met de bijbehorende werk en veiligheid omstandigheden allemaal niet zo nauw genomen wordt. Ik ben zeker geen notoire wereldverbeteraar maar ik ben wel tegen dit soort praktijken.
 

3xtr3m3

Actieve deelnemer
19 sep 2020
144
29
Antwerpen
ik zit meer op een importheffing van spullen uit china te wachten.....is toch niet normaal dat we dit soort spullen per pakketje de halve wereldbol overslepen voor een paar euro's en zo onze locale economie om zeep helpen enkel en alleen omdat mensen daar voor een 10e van het salaris van hier werken... en het met de bijbehorende werk en veiligheid omstandigheden allemaal niet zo nauw genomen wordt. Ik ben zeker geen notoire wereldverbeteraar maar ik ben wel tegen dit soort praktijken.
Het geld dat we uitsparen kunnen we lokaal uitgeven op café en €4,5 betalen voor onze Duvel!
Hehe, grapje he.
We gaan er hier geen topic over globalisering van maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Scheppie

Rihaha

Nieuw lid
12 apr 2021
1
0
Herk-de-Stad
mijn eerste reactie op dit forum : als je dan toch Een chinese klem wil kopen : bij aliexpress.com en in de zoekfunctie “guide rail clamp” intikken, je hebt een klem .... hoe plaats je een directe link hier?

ok gevonden voor de link, selecteer wel euro bovenaan als valuta
Rik
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.