Bureau onder hoogslaper

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Het verbranden was geen probleem en het frezen heb ik ook in stapjes gedaan. Alles nog een keer glad maken in de laatste gang was ik vergeten, waardoor ik iets meer schuurwerk had. Maar dat stelde niet heel veel voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Clements

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.135
969
Vandaag niet aan de werkplaats gewerkt, maar ook in de werkplaats. Het bureau had nog een deurtje nodig en dan beginnen we met het boren van de gaten voor scharnieren.

65920B37-A168-4015-B912-D1256B23E762.jpeg

Deurtje geplaatst (met een blokje hout om te zien hoe het er met een eiken handgreep uit zou zien).

A8712D3C-ED90-4E9F-9E4C-6E33080C2A0B.jpeg

Hmm, zonder deurtje is toch eigenlijk veel mooier. Dus het deurtje maar weer verwijderd. Er zit nu te veel ruimte tussen de lades. Nu kan ik 3 dingen:
- Extra lade maken. Maar dat is veel werk en ik moet de bestaande lades verplaatsen.
- De ruimtes tussen de lades opvullen met een eiken latje. Dat is het minste werk, maar ook het minst mooi.
- Nieuwe ladefrontjes maken die hoger zijn dan de huidige.

Ik neig nu naar het laatste. Dat is wel wat werk, maar is de mooiste oplossing.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.