Maar wel de werkbroek aan... achter de computer.Houtbewerkers zonder zaagsel aan hun broek .
Maar wel de werkbroek aan... achter de computer.Houtbewerkers zonder zaagsel aan hun broek .
Typisch geval van greenwashing. Vraag me werkelijk af of mensen hier de moeite voor nemen.Wellicht dat jullie het al mee kregen via andere kanalen, maar dit dus:
Campagne IKEA
Hier houdt IKEA je op de hoogte van de huidige campagnes, beste koopjes, seizoensinspiratie, cadeau-ideeën voor elk moment én lokale evenementen. Bekijk nu.www.ikea.com
je mag geselecteerde meubelen (ik heb even gecheckt wat wij hier nog hebben staan, maar voor mij is het de moeite niet) terugbrengen naar Ikea en dan krijg je, afhankelijk van de conditie een bedrag in tegoed (waardebon) terug waarvan je dan weer nieuwe spullen mag kopen. Ze nemen alleen spullen terug die ze weer in de koopjeshoek kwijt kunnen (dus qua conditie moet je daar rekening mee houden) en ze nemen niks terug waar stof overheen zit (bankstellen, stoelen etc).
SNIP
Dus ja, zie dit maar zoals je het wilt zien. Vriendelijke tip om te gaan shoppen, of handig advies om van je Ikea spullen af te komen (zodat je ze kunt vervangen met échte meubelen... ).
Niemand…. De Metod keukens worden gewoon (exact hetzelfde als alle fabriekskeukens) in een nagenoeg volledig geautomatiseerde fabriek in Europa, voor de EU markt, gemaakt.Dus..... Welke sloeber heeft dat in een ver land tegen een hongerloon staan doen?
IKEA is al een tijdje bezig om zijn productielocaties dichter bij de markten te plaatsen, hierdoor zijn ze minder gevoelig voor risico's van transport en gaan de transportkosten iha omlaag. Het productieproces is zover geautomatiseerd dat daar niet veel te winnen is in lage-lonen-landen. Als je dan produceert waar je de grondstoffen (hout) vindt en waar je afzetmarkt zit, zou je meer winst moeten kunnen maken.Niemand…. De Metod keukens worden gewoon (exact hetzelfde als alle fabriekskeukens) in een nagenoeg volledig geautomatiseerde fabriek in Europa, voor de EU markt, gemaakt.
Als je graag negatief commentaar levert zorg dan wel dat je de feiten kent.
We praten hier over begin van deze eeuw Maar de basis onderdelen komen idd veelal uit Azië, al is near shoring al langer een trend.SNIP
Ten aanzien van GSM infrastructuur, ik dacht dat dat ook wel veel uit Thailand kwam, Ericsson en Nokia maken ook niet alles meer in Europa. Misschien eindassemblage wel, maar dat bestuukte printplaten uit het verre oosten komen.