Heb je ze makkelijk binnen gekregen?
En heb je het ook overwogen om eventueel de schaafbank misschien langs de zaag te zetten zoals bij een combiné, kwestie van de stroom en afzuiging te optimaliseren? Maar zo staan ze ook niet slecht, alleen kan de schaafbank uiteindelijk niet tegen de muur door de afzuiging die er achter moet kunnen omwentelen.
De vloer is nog steeds verrassend donker, is er iets op gedaan?
Qua binnenkrijgen viel het nog mee, was wel een werk om constant de platen te verleggen zodat we niet in het gras zouden rijden.
Ook eenmaal de zaag/frees bijna verloren, stond op het randje van de transpalet, gelukkig nog kunnen opkrikken en onder balken kunnen zetten, scheelde niet veel.
De machines zetten zoals jij beschrijft lukt niet echt, ik heb een breedte van +-4,2m, als ik ze plaats zoals je zegt kan ik de lengte van de afkortaanslag niet volledig benutten en is het iets meer rondwandelen.
Hier even een de sketchuptekening:
Als ik de vlak/vandikte op 1m van de muur zet zit de zaag al tegen de muur.
Nja ik weet het zelf niet...vind het ook raar, toen de beton werd gegoten en gepolierd heeft de polierder er een 'vernis' laag op gelegd, die toplaag zit nu vol schreven(in de vernis) en moet waarschijnlijk nog wegslijten...maar duurt wel redelijk lang :s zal misschien eens contact opnemen met de polierder hieromtrent...
Groetjes,
Kevin