. En wat betreft de verlichting, als je het eenmaal gewend bent wil je niet anders meer.
Heb met interesse het stuk zitten lezen, maar vroeg me eigenlijk nog af of deze zaag ook makkelijk te gebruiken is in combinatie met een Festool mini stofzuiger.
Ik zie her en der wel dat er een aansluiting op zit maar niet van welke afmeting.
Er valt weinig op Festool aan te merken, en ik wil er best graag een decoupeerzaag van hebben.
Maar als ik de meningen lees op het forum over de nieuwste decoupeerzaag van Festool dan kan ik die blijkbaar beter overslaan
Zit er wel aan te denken om misschien de Trion PS 300 te kopen, aangezien die wel goed schijnt te zijn!
Weet iemand of de Bosch decoupeerzaag GST160 CE de opvolger is van de GST140 CE?
Mvg,
Daar heb je helemaal gelijk in, met de GST 150 CE kan je 150mm diep zagen maar is toch niet de opvolger van de GST140 CE omdat deze technisch niet gelijk is.Het getal 140 en 160 staat voor de zaagdiepte, niet voor het serienummer oid.
met de GST140 kan je maximum 140mm diep zagen, met de BST160 kan je 160mm diep zagen.
Ik vraag me af wat de verschillen met de GST 140 CE zijn? (Behalve de zaagdiepte.)