Dat is altijd fijn om te horen !!! Ik steek veel tijd in het contact met de klant om goed te achterhalen wat iemand echt zoekt. Naast dat ik dit zakelijk erg belangrijk vind , vind ik het zelf ook erg leuk.
Ik zag net reclame bij rtl 4. Ging iets over gitaar bouwen en weer kapot slaan. Nu dacht ik toch echt dat ik Rick op het einde in beeld zag met baard. Ik weet niet precies waar de reclame voor was. (Indeed.nl of zoiets)
@rien1 : Ik ben me nergens van bewust ! Nu kan ik me natuurlijk voorstellen dat ze zo'n knappe gozer gebruiken in hun reclame...hahahaha....
Ik zal volgende keer eens beter opletten, ik ben niet zo'n T.V. fanaat maar ik zag in dat reclamespotje een hele mooie gitaar dan een bandje dat optrad op het einde van het optreden wordt de gitaar kapot geslagen (zonde) vervolgens een stuk mooi hout waar iemand de lijnen van een gitaar op uittekend en als laatste staat iemand (Rick) in een werkplaats aan een houtbewerkings-machine te (schaven zagen). En mijn vrouw zegt dat ik niet heb liggen slapen in mijn stoel haha.
@rien1 : Ik ben me nergens van bewust ! Nu kan ik me natuurlijk voorstellen dat ze zo'n knappe gozer gebruiken in hun reclame...hahahaha....
Wat ik wel een grappige vorm van gitaarbouwen vind ik het "relic'en". Je maakt dus een mooie gitaar en dan ga je bewust deze "oud" maken....verf lagen beschadigen...deukjes erin..... Ach, ieder zijn ding zeg ik altijd maar.... Ik heb klanten die bepaalde stukken hout graag gebruiken in hun instrument omdat ze daarmee deze rustieke look goed kunnen benaderen..... Binnenkort dus gitaren gemaakt uit "wagondelen"...hahaha.....
Bekijk bijlage 42847
Gistermiddag nog even een spoedje tussendoor. Het hout was al gezaagd. Even vlakken en schaven...dan in de lijmpers.... Daar kan ie straks uit, lijmresten erover en even door de vandiktebank voor een mooi glad resultaat. Afkorten op lengte en er is weer iemand blij met zijn saaie witte kast in de kamer....Daar komt deze plaat hout namelijk op te liggen...
Het was echt een mooie week : veel nieuwe mensen ontmoet, leuke klussen en tof hout in de mailingen !!
Bekijk bijlage 42848
In de mailing stond een enorm mooi gespiegeld setje poplar burl. Wie als eerste reageert mag het kopen. Het komt vaak voor dat iemand net te laat is met reageren...Ik probeer dan nog een vervanger te zoeken...Gisteren goed gelukt in de vorm van het setje wat je hierboven ziet. Wat kan hout toch akelig mooi zijn....
Het boekje met " wensen " staat alweer aardig vol, gelukkig komt er deze week weer nieuwe aanvoer met stukken hout die ik gekocht heb..... oa noten, ovangkol en essen...[/QUOTE
Prachtig hout dat Poplar burl. Ik heb een aantal jaar geleden deze schaal en bordje gemaakt.
Dar was een Burl die al 40 jaar binnenstond als sierstuk en hij zat dus ook nog vol met gangetjes van de houtworm.
Ik zag net reclame bij rtl 4. Ging iets over gitaar bouwen en weer kapot slaan. Nu dacht ik toch echt dat ik Rick op het einde in beeld zag met baard. Ik weet niet precies waar de reclame voor was. (Indeed.nl of zoiets)