Hier ga ik helemaal in mee. Sander heeft de aftrap gegeven, daar is ja tegen gezegd. Dat kunnen we nu niet gaan terugdraaien.TEGEN, het was een voorstel van Sander, dus niet netjes om met zijn initiatief nu bij de concurrentie langs te gaan.
Niet helemaal waar. In dit topic spreekt freeman expliciet over Gereedschapspro.Voor, omdat ik van in ‘t begin begrepen had dat freeman dit zo zou opzetten.
Is het een idee om een inventarisatie te gaan houden welke lijmklemmen type EZ; KRE; KREV eventueel hulpstukken en welke hoeveelheden de verschillende forumleden wensen. En dit bij GereedschapPro neer te leggen zodat zij dan met een gericht prijsvoorstel kunnen komen?
En als het prijsvoorstel bekend is dan kunnen de forumleden besluiten of ze daarmee instemmen en kan de bestelling geplaatst worden. Praktisch gezien zullen de lijmklemmen wel naar ieder forumlid gestuurd moeten worden door GereedschapPro.
Als jullie het een goed idee vinden dan ben ik wel bereid om een Excel document te maken en die hier op het forum te plaatsen. En aansluitend de input van jullie te verwerken en deze aan GereedschapPro te sturen.
Ik hoor graag van jullie.
Je hebt gelijk. Maar, er is wel al sinds 28-29/okt sprake van een tweede.Niet helemaal waar. In dit topic spreekt freeman expliciet over Gereedschapspro.
Topic 33425 post#12Op basis daarvan vragen we GereedschapPro en een andere aanbieder om prijzen.
En pas vanaf 3/11 de eerste bedenkingen daarover.Maar ik ga natuurlijk na de inventarisatie met de leveranciers in gesprek.