Hoor ik hier tussen de regels door een soortgelijke actie aankomen maar dan bij Felder?Bedankt wederom tot zover maar wil je ook met ons delen welke leveranciers je het uit wil gaan zetten. Misschien zijn er meerdere die goede ideeen tips hebben hierover ..? Want stond bijvoorbeeld gisteren bij Felder in Barneveld en zelfs hun doen bessey
ooh was meer omdat ik daar ook Bessey zag niet dat we het bij Felder moeten uitvragen maar er zijn natuurlijk veel meer leveranciers die Bessey kunnen leveren en wellicht het interessant vinden om straks een x aantal klemmen te kunnen / mogen leverenBij Felder zijn de Besseys behoorlijk aan de prijs. Zelfs in actieperiodes.
felder heeft een ruim aanbodBij Felder zijn de Besseys behoorlijk aan de prijs. Zelfs in actieperiodes.
Ben dit helemaal met je eens en sluit me hier dan ook volledig bij aan.Het heeft in mijn geval helemaal niets te maken met marges ect. maar met normaal fatsoen.
@SanderGP heeft een 'voorstel' gedaan om ons een korting te verschaffen bij een groepsaankoop. Er wordt van leden gevraagd om de wensen kenbaar te maken. Wat ik begrijp is het ook de bedoeling om andere leveranciers te gaan benaderen of wij daar eventueel ook een korting kunnen bedingen bij een grote afname. Dat vind ik niet fatsoenlijk naar Sander toe en daarom doe ik daar niet aan mee.
Als de bedoeling is om te gaan shoppen mijn deelname pas ik daarvoor en verzoek ik @The Freeman om mijn keuze van de lijst af te halen. Ik betaal dan liever de volledige prijs bij Gereedschappro.
Ik heb geleerd om een ander hetzelfde te behandelen zoals ik zelf behandeld zou willen worden. Ik wil niet behandeld worden op de manier hoe Sander nu wordt behandeld.
Ah! Das goed om te weten. Want de korpusklemmen hoef ik niet. Maar andere klemmen van bessey heb ik wel oren naar (mits goeie prijs natuurlijk).UPDATE
Als eerste bedankt voor jullie enthousiasme.
Er zijn inmiddels al veel aanvragen voor het Excel bestand ontvangen en aansluitend door mij verstuurd. Ook zijn er al veel ingevulde Excel bestanden ontvangen. Bedankt daarvoor.
Enkele forumleden hebben ook artikelen die niet in het Excel bestand zijn opgenomen aangevraagd en deze zal ik aan het bestand toevoegen.
Ik ga de inventarisatie sluiten op zondag 7 november 2021! Dus zorg tijdig voor het insturen van je ingevulde Excel bestand.
Daarna ga ik alles verwerken en als dat gereed is ermee naar leveranciers. Ik hou jullie op de hoogte.
Dit was dus exact wat Jaap al aangaf in een ander topic hierover en wat ik daarin ook aangaf te steunen.Ik heb begrip voor beide kampen. Enerzijds verlangen we met zijn allen naar een zo laag mogelijke prijs. Anderzijds kennen de meesten onder ons Gereedschappro erg goed en begrijpen we allemaal dat je bij hen niet moet zijn voor stuntprijzen, maar voor advies, de goede service naar verkoop en het gamma aan bijzondere artikelen en merken die ze voeren.
Er vanuit gaande dat Gereedschappro de partij is waar de klemmen aangekocht worden lijkt het mij logisch dat zij op voorhand bepalen welke prijs bij welke afname gehanteerd kan worden alvorens er ingetekend wordt.
Als je op basis van het Excelbestand dat nu rondgaat een prijs gaat bepalen en 30% van de deelnemers haakt af omdat de prijs te ver van de prijzen van Amazon ligt, tja... Zo blijven we bezig...
Bedankt @Mark84, Ik heb de post aangepast.Bedankt freeman maar er bestaat hier geen duimpje naar beneden als functie dus bij deze mijn duimpje naar beneden
die bedenking had ik ooker bestaat hier geen duimpje naar beneden als functie dus bij deze mijn duimpje naar beneden