Nou ik heb 3 maanden plezier gehad van me kapex....
Nu een reparatie aanvraag bij festool lopen....
Als ik begin met zagen start ie normaal.
Maar na 1 a 2 seconden vallen de toeren weg en is er niet mee te zagen...
Festool gebeld kreeg een monteur aan de lijn.
Heel simpel dat word opsturen .
Aanvraag geplaatst op de site..... word dood gespamd met word jij onze nieuwe collega pop-up....
Eindelijk me aanvraag gedaan.
Krijg ik een mail terug we hebben je aanvraag verwijderd want er ontbrak een huisnummer....
U kunt het aanpassen en nog een nieuwe aanvraag doen......
Nu kan het zijn dat ik een beetje narrig over kom omdat ie stuk ging binnen 3 maanden...
Maar het logo onder de mail gaf mij de gedachte:
Klopt geen discussie we gooien het aan de kant en je vult het maar opnieuw in...
Bekijk bijlage 120320
Beetje jammer dat ie zo snel stuk is.
Ach nu kan ik tenminste de service van festool ervaren...