Ik weet niet of het een foutje is op de website, maar €449,- voor een winkelhaak lijkt me absurd...Als ik het gied gezien heb heft limit momenteel een aanbieding. Model als starret 3 delig Ik kreeg en mail van vynckier. Moeten wel via een dealer gekocht worden. Misschien heeft iemand er iets aan.
Goedemorgen heren!
had hier hetzelfde probleem, 5 haken in de shop waarvan geen één haaks.
gelukkig hier SereN geleerd dat er een certificering met klasse is. Daarom maar eens 2 goede haken gekocht. Ben er erg blij mee. Bekijk bijlage 60817
Ik weet niet of het een foutje is op de website, maar €449,- voor een winkelhaak lijkt me absurd...
http://www.vynckier.biz/nl/meetgereedschap/winkelhaken/whcomb3003
De goedkopere versie is €105,-
http://www.vynckier.biz/nl/meetgereedschap/winkelhaken/whcomb3
Deze prijzen zijn overigens nog zonder BTW!
Je steekt er een beetje de draak mee aan, maar waar het werkelijk om gaat is dat hout geen metaal is. Dat het oog van de vakman uiteindelijk bepalend. Zo kun je heel precies een haakse lijn aftekenen met de meest nauwkeurige winkelhaak, maar als je daarna niet goed op de lijn kunt zagen, dan heb je er ook niets aan. Toen ik nog leerling was, sloten de borst vaak niet aan bij een pen en gat verbinding. Altijd was het: niet goed gezaagd, niet goed met de beitel weggestoken. Maar nooit: onnauwkeurige winkelhaak gebruikt.Lachen deze draad! Wie of beter gezegd welk..........verkoopt din gecertificeerd hout? Meten is weten maar een aantal hier kunnen ook te ver gaan! Angulus is al jaren mn haakse harry maar dat zijn mijn purperhart selfmade harry's ook. O ja een vloeitje tbv shaggies die je dan weer kan roken met of zonder groene input is 7 cm je kunt t maar weten :kortom een timmermans oog is niet te koop!
... een aantal hier kunnen ook te ver gaan ....
Bedoel je, onder meer, mij daarmee? Omdat ik een graag goede kwaliteit winkelhaak wil? Of ander goed gereedschap?
Volgens mij is het mijn geld, mijn keuze, mijn verantwoordelijkheid, mijn hobby, dus bepaal ikzelf wel wanneer ik te ver ga.
Wees graag een beetje terughoudend met het uitdelen van sneren hier...