Beste Rizz,
Je moet nog even wachten, komt hij uit de VS, want in Duitsland, bij fine-tools is hij zo te koop.
Walter
Laat ik m nu bij Dieter Schmidt besteld hebben..
Beste Rizz,
Je moet nog even wachten, komt hij uit de VS, want in Duitsland, bij fine-tools is hij zo te koop.
Walter
Ik heb ze allebei krijg je echt geen spijt van Rizz.
Dag Eric;
kun jij, als 'ervaringsdeskundige', vertellen welke je waarvoor, en het meeste gebruikt? En welke uitvoering(en) je hebt?
Bij voorbaat dank,
Thymen
Ik kon het niet laten...
Bekijk bijlage 59900
Direct een controle uitgevoerd, en deze is exact haaks. En ten opzichte van de andere combinatie-haakjes die ik heb, loopt deze zó soepel! Beetje aandraaien en zit echt vast. Met heel weinig kracht ook weer mooi los.
Te duur en te goed voor mij en wat ik er mee doe, maar ach... ik ben er blij mee. En over 30 jaar krijgt een van mijn kleinkinderen hem...
te duur zijn dingen die je niet gebruikt en in de lade blijven liggen
Ik kon het niet laten...
Te duur en te goed voor mij en wat ik er mee doe, maar ach... ik ben er blij mee. En over 30 jaar krijgt een van mijn kleinkinderen hem...
Hier ook een Starrett, die van 15 en 30 cm en ik heb geen moment spijt van de koop. Ik gebruik 'm vrijwel iedere dag voor bv het maken van kasten of het instellen van machines. Daarnaast heb ik ook nog een vlakke winkelhaak van 4mm dik staal van 30x45cm en een diagonale versteviging die ik CNC heb laten snijden. Die is zelfs nog zuiverder als de Starrett met een afwijking van 0.01mm. Op de diagonale versteviging heb ik met de CNC machine ook de meest door mij gebruikte gradenaanduidingen laten graveren, 45, 30, 22,5 en 15 graden. Deze winkelhaak gebruik ik altijd om in casco's het interieur uit te zetten. Als je een onverwoestbare winkelhaak wilt hebben die gegarandeerd altijd haaks blijft dan zou ik er ook één met hetzelfde ontwerp op een CNC machine laten maken.