Accutacker

JoopVerbe

Actieve deelnemer
3 dec 2020
122
19
Middelbeers (NB)
Iemand ervaring met de Vonroc accutacker Vpower 20v? De bijgeleverde spijkers, zowel 32 als 20mm, blijven met het kopje buiten…. Is dat normaal en hoe los je dat dan op?

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
740
364
Het Groene Hart
1776755893896.png
De meeste tackers hebben een instelmogelijkheid voor de slagkracht. Ik vond dit plaatje wat volgens Google jouw tacker zou kunnen zijn? Daar lijkt bovenop een knop te zitten?

Hoop dat het helpt, anders ben ik benieuwd waarom niet.

• Leuk
Waarderingen: JoopVerbe

JoopVerbe

Actieve deelnemer
3 dec 2020
122
19
Middelbeers (NB)
Bekijk bijlage 167253
De meeste tackers hebben een instelmogelijkheid voor de slagkracht. Ik vond dit plaatje wat volgens Google jouw tacker zou kunnen zijn? Daar lijkt bovenop een knop te zitten?

Hoop dat het helpt, anders ben ik benieuwd waarom niet.
Ja, klopt. Dat is mijn tacker. Bewuste knop heb ik zo ver mogelijk op max gezet. Ik heb intussen andere nagels besteld. Komen volgende week pas binnen. 😟

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
740
364
Het Groene Hart
Is je accu vol? Druk je de tacker stevig genoeg tegen het werkstuk? Wat gebeurt er als je de knop de andere kant op draait? Wat voor hout probeer je de nagels in te schieten? Iets heel hards?

• Leuk

kees poortman

Actieve deelnemer
21 sep 2015
241
180
Oosterbeek
Van een Metabo, weet ik dat je een tweede keer kunt afdrukken, waarbij de nagel dieper in het hout terecht komt. Uiteraard dien je dan de machine in dezelfde stand en onder druk op de plek te houden. Weet niet of dat met deze machine ook zou kunnen.

• Leuk

JoopVerbe

Actieve deelnemer
3 dec 2020
122
19
Middelbeers (NB)
OPGELOST!!! Sorry mannen, maar door wat harder aan te drukken tijdens het "schieten" gaan de nagels er goed in! Zelfs in hardhout… Dus sorry voor het verspillen van jullie tijd, maar toch bedankt voor het meelezen en de reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.