Als je je op accessoires voor de Makita SP6000/DSP600 invalzagen zou storten, dan heb je voor een dieptestop met een dubbele schaal voor gebruik met/zonder geleider, alvast 1 klant.@Inbeelder, maak je ook een dust cover voor de Makita invalzaag SP6000j, gat aan de zijkant om zaagblad vast te zetten (“Saw Arbor Hole Dust Cover”)
Dank voor het compliment, maar helaas is dat artikel niet uit mijn Etsy ShopHallo @Inbeelder, super dat je de stap gezet hebt!
Ik ben erg tevreden met de stofafzuiging voor m'n Blum Ecodrill die ik op je etsy shop besteld heb.
Bekijk bijlage 126366
Eindelijk moet ik niet na elk 35mm gat de MDF schilfers uit de Ecodrill prutsen voor ik de volgende scharnier kan boren.Blum Ecodrill Stofafscheidingsadapter - Etsy
This Tools item by JochemBrouwerDesign has 39 favorites from Etsy shoppers. Ships from The Netherlands. Listed on Mar 16, 2024www.etsy.com
Helaas op dit moment wel, maar als je via hier ff een pb stuurt met wat je wil bestellen en je adres, kan je gewoon geprinte artikelen bestellen ook.Maar als Belg kan ik blijkbaar enkel de print files kopen op Etsy. Dat heb ik toch goed gezien?
Meestal is dat prima mogelijk. Stuur even een priveberichtje via hier of via www.bast-hout.nl/contactHej Bas,
Kun je ook andere prints maken? Ik ben nog op zoek naar een noodstop drukker ding voor mijn TS254 en die heb ik nu gevonden, maar heb niet de beschikking over een 3D printer
Heb je een bericht via je site gestuurd, weet alleen niet of die is aangekomen want ook na drie keer drukken op verzenden verdwijnt de pagina niet.Meestal is dat prima mogelijk. Stuur even een priveberichtje via hier of via www.bast-hout.nl/contact
ik stuur je een pbHeb je een bericht via je site gestuurd, weet alleen niet of die is aangekomen want ook na drie keer drukken op verzenden verdwijnt de pagina niet.
Oké, super, PB komt er aan.Helaas op dit moment wel, maar als je via hier ff een pb stuurt met wat je wil bestellen en je adres, kan je gewoon geprinte artikelen bestellen ook.
Internationale verkopen van fysieke artikelen moet ik nog open gooien.
Wat leuk om te horen!Finger joint jig als cadeau gekregen.
Van de week er mee aan de slag, ben benieuwd naar het hoe en wat. Afgelopen week fingers met zaag en bijtel gemaakt, eens kijken naar het verschil ;-)
[Ik had wel de nodige moeite om dit topic te vinden, ik zocht op 3D prints)