Aankoop via ToolNation.nl

de Kastanjeboom

Actieve deelnemer
7 jan 2013
353
0
Kapellen
je moet bij TN wat geduld hebben en zelf soms eens polsen. Maar mits wat geduld komt het wel goed en aan schappelijke prijs. En als je uiteindelijk afrekent is het niet van extra kost hier en extra kost daar zoals bij hun eerder geciteerde concurrent. Die levert trouwens ook niet de volgende dag hoewel beloofd. Een keer lag het dan aan hun transporteur en een andere keer slaagden ze er niet in de dag zelf te versturen. Dus geef me (toch) maar TN.
 

miekol

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
194
0
je moet bij TN wat geduld hebben en zelf soms eens polsen. Maar mits wat geduld komt het wel goed en aan schappelijke prijs. En als je uiteindelijk afrekent is het niet van extra kost hier en extra kost daar zoals bij hun eerder geciteerde concurrent. Die levert trouwens ook niet de volgende dag hoewel beloofd. Een keer lag het dan aan hun transporteur en een andere keer slaagden ze er niet in de dag zelf te versturen. Dus geef me (toch) maar TN.
Als je dat acceptabel vind dan is daar toch niets mis mee? Vooral blijven bestellen :) Zelf vind ik 1-4 werkdagen levertijd al aan de hoge kant anno 2015 (bij voorradige items). Dan is bij 4 dagen mijn geduld echt wel op. In mijn ogen ben je dan gewoon geen goede webshop. Kan best een prima zaak zijn met leuke mensen, maar voor mij is snelle levering synoniem voor bestellen bij een webshop.

Koop zelf vooral veel bij Coolblue (altijd volgende dag levering wanneer voor 23.59 bezorgd zelfs op zondag!), Gereedschappro, Kruis, Quofi en Axminster en die zijn altijd bijzonder stipt óf informeren je als er iets mis gaat.

Had vorige week toevallig gelijk met mijn bestelling bij TN ook iets besteld bij Axminster. Dat was 2 dagen (!!) later uit Engeland al binnen...
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Hier net hetzelfde.
Laatste bestelling heb ik na 2 weken geannuleerd, nadat ik nog 2 maal had geïnformeerd over de verzending.
Ik snap dat het mss niet na 1 dag kan verzonden worden, maar 2 weken is toch erg lang voor iets dat volgens de website voorradig is.
 

miekol

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
194
0
Dat vind ik toch moeilijk te begrijpen. Dat doet Ecotools dan beter, die zetten bij grote drukte dat altijd prominent op de website. Dan kun je zelf de afweging maken of je akkoord gaat met de langere levertijd.
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Ik heb zelf ook gehad dat een bestelling van meerdere artikelen op voorraad niet gelijk geleverd werden...op mijn verzoek is uiteindelijk de bestelling in delen bezorgd.

Speculatie van mijn kant, ze hebben veel niet op voorraad, dat is namelijk erg kostenverhogend maar zeggen dat niet omdat je anders niet bij ze besteld........

Na diverse mails en bellen is alles wel goed gekomen hoor maar ik heb liever dat ze pro-actiever met de klant contact opnemen voor ze mijn geld accepteren.
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
31
Bollenstreek
Gisteren gezocht naar een Makita 2012 vandiktebankje. TN had een goede aanbieding en het zou in voorraad zijn. Gebeld en gevraagd wanneer het zou worden geleverd. Even nadenken en het antwoord: "morgen heb ik het binnen, dus donderdag moet als het goed gaat lukken". Bleek een fout antwoord, want al kort nadat ik had besteld kreeg ik het bericht dat het bankje aangeboden was aan de transporteur. En vandaag keurig rond 13:00 uur geleverd, binnen het window dat de transporteur vanmorgen had gemaild.

Natuurlijk uitgepakt en snel even geprobeerd. Nog geen uitvoerige test gedaan, maar het schaafbeeld ziet er keurig uit. Herrie valt ook reuze mee.

Anyhow, een goede service van TN dus. Blijkbaar is het de ene keer beter dan de andere keer.
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Hier al de TS55EBQ besteld 3 jaar geleden .. en dan verkocht om de REBQ te kopen .. was steeds corrrect geleverd 1 a 2 dagen na bestelling .

En waarschijnlijk nog deze week de DWE7491 bestellen .. hopelijk heb ik die nog voor kerst :)
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
IK had bij toolnation een koffertje besteld van Festool.
Hierbij zouden 6 bankjes zitten.
Bij levering bleken het er maar 5.
Ondanks mailing en een kopie van de aanbieding (deze was inmiddels gewijzigd in 5 bakjes) werd er niet nageleverd.
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
851
63
Thuis
Ik heb afgelopen dinsdag rond 02.00 een bestelling gedaan, of eigenlijk is dat dus woensdag. Donderdag ochtend het pakketje gekregen in goed staat. Zat wel in een enorme doos maar dat vond ik niet erg. Vooralsnog heb ik er dus wel goede ervaringen mee.

Ik heb weer eens te vroeg geroepen... Ik heb niet besteld bij toolnation maar bij toolstation... Maar goed toolstation is vooralsnog dus een prima webwinkel. Zat trouwens ook nog gratis verzending bij ondanks dat ik voor 15 euro had besteld.
 
Laatst bewerkt:

mans

Post veel
12 feb 2012
1.062
109
Maar goed toolstation is vooralsnog dus een prima webwinkel. Zat trouwens ook nog gratis verzending bij ondanks dat ik voor 15 euro had besteld.
bestel er wel eens wat, is boven €10 gratis verzenden.
en je krijgt geregeld een handige catalogus toegestuurd.
 
P

Pel

Guest
Een tijdje terug een Mafell decoupeerzaag bij Toolnations besteld kreeg er 5 extra decoupeerzaag bij plus de 3 die er van Mafell al bij zaten, ze waren ook nog eens de goedkoopste. Ik meen dat ik het binnen twee dagen kreeg afgeleverd heb er geen klachten over.

Groet Pel.
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
Haha inderdaad toolstation =| toolnation.
Ik bestel er ook wel soms bij toolstation. .hebben wel minder in hun gamma.
Maar idd gratis levering vanaf 10eur
 

PBT

Actieve deelnemer
vandaag nog bij dirks machines/toolnation geweest voor een zaagblad dat ik direct nodig had. Voordeel dat ze zo goed als alle cmt zaagbladen op voorraad hebben.
Toen ik weg reed stond de poort van het magazijn open. Als je ziet wat daar binnen staat.... Dat gaat echt nergens meer over zo veel als daar stond.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.841
895
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Nou ik ben bang dat het nivo van dat (shit)filmpje meer zegt over RTL7 dan over Toolnation - hoewel ik persoonlijk, als ik verantwoordelijk was geweest bij Dirks, ik RTL vriendelijk bedankt zou hebben...

Afgezien daarvan, mijn ervaringen met bestellen bij Toolnation (een Makita lunchbox planer en een Festool invalzaag) zijn prima; vwb prijzen kan het geen kwaad om rond te kijken - ze zijn zeker niet altijd de goedkoopste - soms is zelfs Baptist (waar ik graag mag komen EN kopen) goedkoper.
 

kitt1977

Actieve deelnemer
19 jun 2015
338
0
Harelbeke,Belgie
klopt idd ... ik heb er ook nog niet zoveel gekocht hoor ... 2x een TS55 ( oud en nieuw model ) en nu mijn dewalt tafelzaag .
Maar tot nu toe ging alles goed ..effe afwachten of ik de zaag nog voor kerst krijg ..
Het filmpje geshared puur voor stock ( wist zelfs niet dat het op youtube stond ).
Heel dat programma is/was een beetje idioot ( was een item van 2-3 min ofzo ) .
Ik zie er ergens de humor wel van in lol .. maar ik zou ook niet willen betalen voor dergelijk product placement :) ( denk niet dat ze zoiets gratis doen lol )
Zou ook liever alles hier om de hoek kopen .. helaas hebben veel winkels hier nauwelijks nog stock en mag je week wachten en betaal je nog es 30% meer op somige zaken .. dusja dan is online wel sneller en pak goedkoper ..
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.