Ik ben nu zo’n 2 jaar lekker aan het rommelen met hout en heb blijkbaar toch wat mooie dingen gemaakt.
Mijn ouders gaan binnenkort verhuizen en willen 2 nieuwe nachtkastjes van 65cm hoog, 45cm breed en 45cm diep.
Het moet mooi donker hout zijn, er moeten wieltjes onder en prijs is geen bezwaar.
Dat laatste heb ik misbruik van gemaakt en voor enkele honderden euro’s aan Amerikaans notenhout gekocht bij Masave.

Nu ik er aan ga beginnen word ik zenuwachtig. Voor het eerst heb ik iets van een plan gemaakt.
Ik heb zelfs in Shapr3D een tekening gemaakt. Maar ik heb ook al weer besloten om hiervan af te wijken.
Ik wil geen lelijke handvaten dus heb nu push-to-open ladegeleiders.
Ook die platte vierkantjes aan de voorkant komt meer profiel in.

De eerste planken zijn nu geschaafd en geplakt.

Mijn kippen zullen het vast niet kunnen waarderen dat ze straks met hun billetjes in notenschaafsel hun eieren mogen gaan leggen.
Wellicht kan ik het gebruiken op de BBQ als rookmot?
Of hebben jullie nog leuke ideeën wat ik hiermee kan doen?

Mijn ouders gaan binnenkort verhuizen en willen 2 nieuwe nachtkastjes van 65cm hoog, 45cm breed en 45cm diep.
Het moet mooi donker hout zijn, er moeten wieltjes onder en prijs is geen bezwaar.
Dat laatste heb ik misbruik van gemaakt en voor enkele honderden euro’s aan Amerikaans notenhout gekocht bij Masave.

Nu ik er aan ga beginnen word ik zenuwachtig. Voor het eerst heb ik iets van een plan gemaakt.
Ik heb zelfs in Shapr3D een tekening gemaakt. Maar ik heb ook al weer besloten om hiervan af te wijken.

Ik wil geen lelijke handvaten dus heb nu push-to-open ladegeleiders.
Ook die platte vierkantjes aan de voorkant komt meer profiel in.

De eerste planken zijn nu geschaafd en geplakt.

Mijn kippen zullen het vast niet kunnen waarderen dat ze straks met hun billetjes in notenschaafsel hun eieren mogen gaan leggen.

Wellicht kan ik het gebruiken op de BBQ als rookmot?
Of hebben jullie nog leuke ideeën wat ik hiermee kan doen?