Zware zaagtafel vervoerstip/kosten

48rmc

Post veel
2 dec 2021
779
303
Middelburg
De afstand Oud-Gastel/Gronningen, is 3x zo ver als Rotterdam Naarden als ik routeplanner mag geloven, dan is de prijs 200x3, tel uit je winst......... Ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee, in dat geval zou ik hem toch lekker zelf gaan ophalen, kan je hem gelijk zelf uittestten (je weet maar nooit met tweedehands spullen).

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.426
1.206
Ulvenhout
Zullen we eerst eens wachten op de topicstarter? Want ondanks al onze adviezen heeft hij nog geen enkele terugkoppeling gegeven…

• Leuk
Waarderingen: hoalt

JMe

Actieve deelnemer
25 mrt 2017
203
136
Over de prijs kan ik niet veel zeggen, wat ik zelf moest betalen is al een jaar of 15 geleden (enkele pallets materiaal van Brabant naar Friesland koste toen nog geen 100€) en de laatste keer (2023) was het aluminium tafelmateriaal van 6 m lang, dit werd betaald door de koper, maar gezien de waarde zal dat niet de hoofdprijs hebben gekost denk ik. Gewoon bellen en uitleggen wat je wilt, dan krijg je wel een prijs.

Ruben houtklusser

Bezig met hout
6 jul 2020
618
955
Zuid West Drenthe
Ik zou het zelf ophalen.
Een paar houten platen en/of planken plus 4 stevige stukken rondhout en je verplaatst honderden kilo’s in je ééntje.
Zelfs een gazon overbruggen is geen enkel probleem!
Heb dit al meerdere malen gedaan.
Je moet alleen geen haast hebben.

• Leuk
Waarderingen: Roel22

Droeloe

Actieve deelnemer
25 okt 2022
39
12
072 regio
Cts group of Sluyter logistics kosten de hoofdprijs niet, als je aangeeft dat het langer dan 1 of 2 dagen mag duren scheelt het ook vaak nog wat in de kosten

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.