Je hoeft ook niet in de buurt te zijn als je geen koper bent. Beitels hebben honderden draaistukken gemaakt!!
Beste
@akwadraat , ik proef een paar verbitterde reacties,
als je zelf deze draaibank hebt gemaakt of hebt laten maken, ziet het er allemaal voor toentertijd helemaal niet slecht uit. Sterker nog zeer interessant.
Wat is het vermogen van de motor en wat heb je voor een as…. Is dit er één met uitwendige schroefdraad, en zo ja welke?
Heeft de as en de pinole van de losse kop een mk 2 opname???
Heb je er überhaupt zelf mee gedraaid en wat zijn je ervaringen ermee.
Zoals je aangeeft dat met de beitels veel gedraaid is, impliceert dat je echt wel weet wat eea kost en waar de manco’s liggen.
Ik heb het idee dat je voornamelijk klein en licht spindelwerk gemaakt hebt op een schrapende manier. Zoals ik kan bekijken ligt er één orginele houtdraaibeitel van het merk PBS helemaal oké.
Zelf ben ik van mening dat je al heel erg lang niet meer gedraaid hebt met deze set gezien de staat van de heften en de glans die ontbreekt op het ouderwetse gereedschapstaal.
Ik vind het jammer dat je hier gepikeerd gaat reageren op reacties van mensen die jouw artikelen zeker niet af willen kraken, maar het beste met je voor hebben en zeker niet zouden willen dat je iets aanbiedt wat niet voor het doeleind bedoeld is.
Wat ik me afvraag is hoe je in de drieklauw een vierkant stuk hout in kunt spannen….
Zelf ben ik niet geïnteresseerd, ben nl reeds voorzien en heb het vermoeden dat er hier op het forum niemand echt geïnteresseerd zal zijn… je aanbod staat ondertussen al een hele week en hebt volgens mij nog niet echt een reactie gehad van een geïnteresseerde.
Als je zelf vindt dat je de prijzen hier en daar bekeken hebt zul je denk ik wel tot de conclusie komen dat je beter DAAR kunt proberen dan HIER.
Ik wens je DAAR verdere een succesvolle verkoop toe ..,
Groetjes John