Koninklijke Dekker

Nieuw lid
3 jun 2021
1
5
Vianen
Hallo allemaal,

Wij van Koninklijke Dekker zijn opzoek naar mensen die graag werken met hout. Ik denk dat ik dan wel op de goede site terecht ben gekomen :)
Voor onze vestiging Vianen zijn wij opzoek naar zowel slijpers, machinale houtbewerkers als een werkvoorbereider productie.
Wil jij van je hobby je werk maken? Stuur dan een mail naar personeelszaken@dekkerhout.nl of bel naar 088 1885 158.
 

Bijlagen

  • Vacature - Junior slijper.pdf
    200,7 KB · Weergaven: 98
  • Vacature - Machinale houtbewerker.pdf
    249,3 KB · Weergaven: 115
  • Vacature - Werkvoorbereider Productie.pdf
    198,6 KB · Weergaven: 123
Laatst bewerkt:

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.096
2.606
Ik hoop voor jullie dat die banen goed te combineren zijn met het op je mobile telefoon kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Boktor026

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Hallo allemaal,

Wij van Koninklijke Dekker zijn opzoek naar mensen die graag werken met hout. Ik denk dat ik dan wel op de goede site terecht ben gekomen :)
Voor onze vestiging Vianen zijn wij opzoek naar zowel slijpers, machinale houtbewerkers als een werkvoorbereider productie.
Wil jij van je hobby je werk maken? Stuur dan een mail naar personeelszaken@dekkerhout.nl of bel naar 088 1885 158.
Zou je schermafbeeldingen kunnen maken van al je bijlagen zodat niet alle 27.954 potentiële collega's het allemaal apart hoeven te downloaden om te kunnen lezen?

Alvast bedankt!
 

keesfrees

Actieve deelnemer
1 mei 2021
215
49
Grönnen
Ik heb (ook?) en hekel aan het overmatig en onnodig gebruik van pdf-en.
Zou je schermafbeeldingen kunnen maken van al je bijlagen . . .
Daar ben ik ook weer niet voor, dan heb je tekst als een plaatje.
Gewoon platte tekst, altijd goed, of met opmaak in een bericht plakken kan ook.
 

rinus

Post veel
13 nov 2011
752
154
Heerde
marinusvannorel.nl
Hallo allemaal,

Wij van Koninklijke Dekker zijn opzoek naar mensen die graag werken met hout. Ik denk dat ik dan wel op de goede site terecht ben gekomen :)
Voor onze vestiging Vianen zijn wij opzoek naar zowel slijpers, machinale houtbewerkers als een werkvoorbereider productie.
Wil jij van je hobby je werk maken? Stuur dan een mail naar personeelszaken@dekkerhout.nl of bel naar 088 1885 158.
Welkom.

Leuk dat je deze vacatures met ons deelt.

Daarnaast hoop ik dat je ook nog veel kennis kunt/gaat delen op dit geweldige forum.
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
307
Rosmalen
Misschien moeten we er een aparte afdeling van maken, maar inderdaad bedankt voor het delen, en wat mij betreft graag PDFen voor dit soort dingen, het is best wat tekst, en dat zoomt beter dat plaatjes. Makkelijker op te slaan en te printen, wat mij betreft zijn PDF's helemaal prima als attachment, voor tekeningen etc ook.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Om iedereen blij te maken... gewoon een pdf én een schermafbeelding én platte tekst.
kleine moeite.
 
  • Leuk
Waarderingen: keesfrees

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.538
254
Als de potentiële werkgever het teveel moeite vindt om überhaupt ook maar te reageren dan weet je als potentiële werknemer ook gelijk wat je daar aan hebt...
Blijkbaar vindt TS het niet belangrijk genoeg.

:sneaky:
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
904
761
Nootdorp
Dank voor het delen! Af en toe zie ik ook berichtjes voorbijkomen van mensen die een carriereswitch willen maken naar houtbewerking. Een match verwacht ik dan ook wel, ben benieuwd..
 
  • Leuk
Waarderingen: Wilco Flier

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.693
2.568
Gaanderen
Ik vind het wel creatief van zo'n bedrijf om hier te adverteren. Ben benieuwd of ze ook een vrijwillige bijdrage doen. Toen ik moest adverteren (ja nog in de krant) was een beetje advertentie zo 650 gulden. Dus met inflatie kan Jaap toch wel rekenen op een mooi bedrag.
 
  • Haha
Waarderingen: Jan van den Broek

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.766
983
Omgeving Eindhoven
Wim, dat zou inderdaad zeer netjes zijn van TS als dat gebeurt. Want mijn eerste gedachte was dat dit op het randje was van een commerciële advertentie en dus niet hier thuis hoort... Als zijn wij inderdaad wel de juiste doelgroep, dat moet ik ook toegeven.

Ik hoop dat er zoals eerder geopperd werd ook nog inhoudelijke inbreng gaat komen hier op het forum...
En dat er nog een reactie komt, want TS heeft zich geregistreerd, 1 commercieel bericht geplaatst en vervolgens niet meer online geweest..
 
Laatst bewerkt:

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Prachtig zo'n forum met al die meningen...
Als ik in de buurt van Vianen had gewoond en op deze manier een baan had gekregen, zou ik dolblij zijn geweest.
En waarom zou ik als TS reageren op de berichten die hier geplaatst worden? Als TS gaat het er om dat je als belangstellende reageert. Maar goed, misschien schop ik nu weer tegen zere benen of sta ik op lange tenen...
Mijn mening is dat dit een prachtig forum is, maar zodra er iets afwijkt van het "normale", berg je dan maar.
Maar nogmaals, dat is mijn mening. Ik hoop trouwens dat ik alles foutloos heb geschreven...

Groet,
Jan
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Ik volg Jan dat de reacties hier soms wat fel zijn. De oorspronkelijke post was op donderdag rond de middag. Het komt zo vaak voor dat iemand niet op vrijdag werkt en daardoor geen tijd heeft gehad om te reageren. Door drukte en onregelmatige werktijden krijgt iemand die mij voor mijn werk mailt meestal ook geen reactie binnen 24 uur.
 

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Dat er zo een tekort aan personeel is dat men op een forum moet vragen naar personeel is erg,
Vaak willen ze jonge mensen van 16 jaar en 20 jaar ervaring, en de nodige papieren er bij,
En graag voor een schijntje loon ,




Dat de houwt prijzen de pan uit rijzen is ook erg dan voor de hobbyhobbyisten,
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Prachtig zo'n forum met al die meningen...
Als ik in de buurt van Vianen had gewoond en op deze manier een baan had gekregen, zou ik dolblij zijn geweest.
En waarom zou ik als TS reageren op de berichten die hier geplaatst worden? Als TS gaat het er om dat je als belangstellende reageert. Maar goed, misschien schop ik nu weer tegen zere benen of sta ik op lange tenen...
Mijn mening is dat dit een prachtig forum is, maar zodra er iets afwijkt van het "normale", berg je dan maar.
Maar nogmaals, dat is mijn mening. Ik hoop trouwens dat ik alles foutloos heb geschreven...

Groet,
Jan
100% mee eens, en gezien de likes die je bericht heeft gekregen zijn er gelukkig meer die erover denken. Het marktplein lijkt soms meer een zeurplein. Persoonlijk vind ik dat een erg jammere ontwikkeling.

Ik vind het een mooi initiatief dat ze op deze manier ruchtbaarheid geven aan hun vacatures.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.496
961
Riemst
Dat er zo een tekort aan personeel is dat men op een forum moet vragen naar personeel is erg,
Vaak willen ze jonge mensen van 16 jaar en 20 jaar ervaring, en de nodige papieren er bij,
En graag voor een schijntje loon ,




Dat de houwt prijzen de pan uit rijzen is ook erg dan voor de hobbyhobbyisten,
Heb je je de moeite genomen om de vacatures te lezen? Bij de derde vacature staat zelfs het loon vermeld. Is naar mijn mening geen 'schijntje'. Vandaag de dag is het zo dat als je goed personeel wil, je naargelang moet betalen. Als je als werknemer dan ook naargelang presteert zal je in de industrie/productie een behoorlijk loon krijgen. Betaal je als werkgever je mensen geen mooi loon zijn ze zo weer weg.
Voor mensen die de handen uit de mouwen willen steken lijken me het mooie jobs. Zeker de eerste als junior slijper is er eentje om van te dromen. Je krijgt de kans om dingen uit niets te maken.
Al de opmerkingen over 'misbruik' van het forum vind ik naast de kwestie. Dat is een zaak van de beheerders en Jaap. Daar hoeven wij ons als forumgebruikers niet mee te moeien (of doe het dan via PM naar de beheerder). Zijn er trouwens wel regels en afspraken over bijvoorbeeld deze werkaanbieding? Ik zie het niet staan in de gebruiksvoorwaarden.
Telkens dat gepalaver over advertenties die niet aan de regels voldoen. Laat dat toch gewoon aan de moderatoren over.
 
Laatst bewerkt:

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Heb je je de moeite genomen om de vacatures te lezen? Bij de derde vacature staat zelfs het loon vermeld. Is naar mijn mening geen 'schijntje'. Vandaag de dag is het zo dat als je goed personeel wil, je naargelang moet betalen. Als je als werknemer dan ook naargelang presteert zal je in de industrie/productie een behoorlijk loon krijgen. Betaal je als werkgever je mensen geen mooi loon zijn ze zo weer weg.
Voor mensen die de handen uit de mouwen willen steken lijken me het mooie jobs. Zeker de eerste als junior slijper is er eentje om van te dromen. Je krijgt de kans om dingen uit niets te maken.
Al de opmerkingen over 'misbruik' van het forum vind ik naast de kwestie. Dat is een zaak van de beheerders en Jaap. Daar hoeven wij ons als forumgebruikers niet mee te moeien (of doe het dan via PM naar de beheerder). Zijn er trouwens wel regels en afspraken over bijvoorbeeld deze werkaanbieding? Ik zie het niet staan in de gebruiksvoorwaarden.
Telkens dat gepalaver over advertenties die niet aan de regels voldoen. Laat dat toch gewoon aan de moderatoren over.
Qua salaris voor een werkvoorbereider vind ik het niet echt hoog te noemen. Misschien interpreteer ik de term werkvoorbereider niet helemaal goed. Ik ken het als vloerchef of afdelingshoofd. Het is degene die zowel veel ervaring heeft, betrokken is ,goed overzicht kan houden, erg vaardig is in uitvoerend werk, goed met klanten om kan gaan en hier en daar het personeel coacht. Dat soort mensen zijn nauwelijks te vinden. In het familiebedrijf waar ik werkte kregen deze krachten soms wel dubbel betaald wat een uitvoerende werknemer betaald kreeg.
Dit wil niet zeggen dat ik het geen aantrekkelijke vacature vind. Enkel dat ik denk dat hoog en laag salaris erg subjectief is.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.