zinken compact 21

8 feb 2016
11
0
Voor de liefhebbers: Ik heb een Zinken compact 21 staan van mijn vader, die er door dementie niets meer mee kan. Er waren ook wat problemen mee. Ik hoopte die vandaag te verhelpen. Maar er zit teveel slijtage op verschillende onderdelen op de motoras, waarmee geschakeld wordt tussen de functies. Ik heb dus besloten om de machine op te offeren voor onderdelen. Ik denk dat ik zelf de motor houd, maar de rest van de machine mag weg voor wie het interessant vindt om dat te hebben voor reserve onderdelen. Is redelijk compleet, inclusief 4 of 5 zaagbladen, 3 sets schaafmessen, de staat van de rest van alle mechanische delen lijkt mij zeer oke. Maar dat heb ik door de problemen op de aandrijfas dus niet goed kunnen testen. Geef gerust een berichtje bij interesse.

Ik woon in Lemberge (gemeente Merelbeke bij Gent in Belgie), maar ik kom ook regelmatig nog bij mijn ouders in Berlicum in Nederland (Bij Den Bosch), dus kan wellicht de machine ook een keer meenemen naar Noord-Brabant.

Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.