Zijn alle woodworkers miljonair?

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
:unsure: Geen idee hoe ik dit moet opvatten.
Mijn bedrijf is groter dan Pedalo en het gaat me best aardig af.

Het ging mij om het ogenschijnlijke discrepantie tussen vraag en kostprijs van het artikel.
En dan vooral met een knipoog. Soort van humor zonder het al te serieus te nemen.
Humor prima, maar leg mij de discrepantie uit. Jij vindt tenslotte dat daar veel geld wordt verdiend.:)
 

Mosseltje

Actieve deelnemer
9 jun 2019
467
660
47
Breda
Pedalo is de merknaam van Holz Hoerz GMBH en valt in de categorie 10 en 50 miljoen euro.
Mooi bedrijf heb je.:)

Dank je. Ik heb 5 mensen minder in dienst maar zit wel in dezelfde omzet klasse. Ik denk wel dat mijn (bruto)marges lager liggen. Hun overhead/R&D zal wel stukken hoger zijn.
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Dank je. Ik heb 5 mensen minder in dienst maar zit wel in dezelfde omzet klasse. Ik denk wel dat mijn (bruto)marges lager liggen. Hun overhead/R&D zal wel stukken hoger zijn.
De titel 'zijn alle woodworkers miljonair', slaat dus op jou. :) Mooi man.
Maar leg mij de discrepantie eens uit.
Je ziet iets, ziet een prijs, weet iets van hout en is ondernemer en weet dan wat er aan een product verdiend wordt. Vertel mij de kostprijs?
Hierboven worden al een paar argumenten gegeven die de kostprijs bepalen. En dan heb ik het niet over de genoemde 'bezemstelen'. :)
 

LeonvB

Post veel
23 nov 2014
869
184
In splinters geteld zijn alle houtbewerkers al snel miljonair. In euro's gaat het minder snel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.