Zeefdruk Multiplex voor freestafel

JeeWee2

Nieuw lid
18 mei 2019
6
0
Op verschillende fora spreekt met van Zeefdruk Multiplex. Het betreft een met een bruine laag beklede plaat
die optimaal werkt als bovenblad voor freestafels. Gek genoeg kan ik dit materiaal (of weet de goede naam niet)
in Nederland niet vinden. Wel vind ik iets wat er op lijkt maar gek genoeg spreken de handelaren van anti-slip
profiel en ik wil natuurlijk dat het hout soepeltjes glijdt. In mijn ontwerp heb ik twee platen van 18 mm betonplex voorzien,
maar zou natuurlijk het liefst dit materiaal vinden. Weet iemand raad?
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.590
540
Steenbergen, Noord Brabant
Je kunt eens kijken bij de Amsterdamse of Arnhemse Fijnhout handel. Beide hebben een uitgebreide webshop en een uitgebreid assortiment plaat materiaal, als startpunt. Succes!
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.096
1.934
Klein-Brabant, Vlaanderen
Zeefdruk Multiplex.
bij de eerste resultaten lees ik 'anti-slip-ondergrond voor bordessen'
daar + op jouw foto zie ik een geribbelde bovenkant
die geeft inderdaad de indruk dat het die antislip is
op mijn aanhangwagen ligt zo'n plaat & daar is antislip nuttig
de enige kant die voor een freestafel nuttig zou kunnen zijn, is de onderkant

dit is een goeie gladde + stevige plaat
komt rond de 100 euro incl voor 122 x 244 cm
vermits we jouw regio niet kennen, is het moeilijk om jou een nabije houthandel aan te bevelen
 

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.058
392
zoek eens op fortodeck dat is een plaat met een toplaag geschikt voor langdurige buitentoepassingen in weer en wind
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.