3 grote stukken Zebrano
400x1800x40 (ongeveer)
Graag PB bij interesse
Richtprijs 300 euro of doe een bod
400x1800x40 (ongeveer)
Graag PB bij interesse
Richtprijs 300 euro of doe een bod
Bijlagen
Laatst bewerkt:
Het hout ligt in Lelystad. Als jij een bod doet kan ik zeggen of dat naar waarde is.Waar ligt het hout en wat is in jouw ogen de waarde?
Wat vind je redelijk?Vraagprijs is verplicht....
Als de vraagprijs redelijk is heb ik mogelijk wel belangstelling trouwens. Mits ik niemand in de weg zit...
Jeroen, vraagprijs is verplicht. Gewoon even aan de verkoop regels voldoen en die er dus bijzettenWat vind je redelijk?
Daarom zei ik doe maar een bod. Wat vind je wel redelijk dan?Ik haak af. Succes met de verkoop.
Daarom had ik er geen prijs bij gezet en gezegd doe maar een bod. Ik weet wat ik er voor betaald heb maar niet wat de fijnhout of elke andere aanbieder er voor vraagt. Ik zou zeggen geef even aan wat het volgens jullie dan wel waard is.Ik kan beter naar de fijnhout Amsterdam of Arnhem gaan dan ben ik goedkoper uit.
M.vr.gr. Jan
Daar zit ik dan mooi onder toch??In Arnhem betaal je 400 euro voor deze hoeveelheid en die hebben erg mooi hout maar zijn zeker niet de goedkoopste![]()
Na je laatste update wel....Daar zit ik dan mooi onder toch??
Je kunt je 06 beter niet op een openbaar forum zetten maar in een PB aan de verkoper...Beste Jeroen, ik ben geïnteresseerd in de planken en wil er graag € 250- voor geven.
Mvg Karel Martens