Als je toevallig in de buurt van Veldhoven bent....Ik heb de DeWalt 7492 staan. die is alleen wat groter dan de 7485.
Er ligt hiet genoeg hout om mee te proberen.
Er ligt hiet genoeg hout om mee te proberen.
Met een tafelzaag heb je toch veel meer ruimte nodig? 2x de lengte van je werkstuk. Met een mft de ruimte van je tafel / werkstuk (grootste van de 2)Die filmpjes ken ik ja. Heb daar echter geen ruimte voor en ben uiteindelijk veel duurder uit dan met een tafelzaag.
Die filmpjes ken ik ja. Heb daar echter geen ruimte voor en ben uiteindelijk veel duurder uit dan met een tafelzaag.
Ik heb zo’n Makita..... je mag gerust een keer komen kijken hier in ‘s-HertogenboschMFT is toch niks voor mij, dat kost teveel geld/moeite om mijn ruimte aan te passen (ik heb niet veel mogelijkheden). Verder is wat ik wil gaan doen/al doe in alle filmpjes via een zaagtafel te doen. In ieder geval bedankt voor de suggestie. Nu nog iemand vinden met een Makita MTN100 waar ik kan kijken![]()
Bedankt, ik wacht nog even of er niet iemand wat dichterbij woont anders stuur ik je een berichtje.Ik heb zo’n Makita..... je mag gerust een keer komen kijken hier in ‘s-Hertogenbosch![]()
Geen probleemBedankt, ik wacht nog even of er niet iemand wat dichterbij woont anders stuur ik je een berichtje.
Dan maak je er toch een dagje Brabant van? Kom je in Veldhoven naar mijn DeWalt kijken? Gewoon even route uitzetten en dagje plannen. ;-)Bedankt, ik wacht nog even of er niet iemand wat dichterbij woont anders stuur ik je een berichtje.