Ja, ik denk ook dat het een hapje te groot is voor mijn doen.
Ik ben zojuist eens binnen gelopen bij een lokale meubelmaker. Oudere man, ooit vluchteling geweest, die nu zijn kost verdient met meubeltjes. Volgens vele reviews hele populaire winkel, en ook ontzettend vriendelijk! Ik wilde graag eens een kijkje nemen hoeveel plek een flinke tafel nu inneemt en ik me er een beeld bij kan vormen, maar zijn zaagtafel is bijna 6 meter breed en diep dus daar had ik niet zoveel aan

.
Hij heeft wel heel vriendelijk aangeboden dat als ik ooit iets moet verwerken wat te groot is voor mijn plaats of machines, ik me gewoon bij hem mag melden! Ook hij gebruikt een tip die mij hier ook al eens is gegeven, en dat is een invalzaag met lineaal voor veldwerk of spullen die niet op een machine passen. Zijn keuze is daarbij Festool maar ik ben nu niet direct op zoek naar een invalzaag, dat komt later wel.
Dat in het achterhoofd houdende denk ik dat ik dus beter voor de kleinere formaat tafel kies. Dat betekent dat ik de machines formaat JTSS-1600-T dus voorzichtig links laat liggen en me op het formaatje JTS-600XL ga richten. Ik heb nog geen antwoord van Profishop op de levertijd en garantie afhandeling van de laatste, helaas.