zaag leren slijpen met de hand

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
580
191
Middelburg
Voor wie het leuk vindt en zagen scherpen wil leren. Op de ODH heb ik waarschijnlijk iemand die dat op zaterdagmiddag wil doen in een soort workshop. En voor de zondag komt er iemand die zagen maakt en iemand die oude zagen opknapt. met hen ben ik aan het kijken om een workshop op zondag te doen.

jaap
Jaap is het wellicht niet verstandig om dit bericht ook te plaatsen in het topic ODH 2024 zodat alle info bij elkaar staat??? en de volgende vraag gaat het ook allemaal door want ik lees tot nu toe nog helemaal NIETS in het overzicht Workshops? Het is en blijft allemaal vaag
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.225
1.866
Terkaple
www.woodworking.nl
Moet ik hier zo publieke terecht staan? dit is de 2e bericht hierover in 24 uur, met hoofdletters geschreven wat ik allemaal niet goed doe, omdat het schijnbaar niet aan jouw verwachtingen en tijdsindeling voldoet. Dit gaat mij echt te ver.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.999
2.990
Het is blijkbaar moeilijk te begrijpen dat het vooral liefde werk is. Er zijn wat profi standhouders waarvoor er een verdienmodel is. Die zijn ingeboekt. De rest is vrijwilligers werk. Deelname kost deze mensen vrije tijd en geld. Dus als die mensen dan uit liefde een stuk kennis willen overbrengen op mede liefhebbers, kan je alleen maar dankbaar zijn. Ze leveren namelijk een stuk vrijheid in, om andere mensen wat te leren. Maar omdat het voor hun geen werk is, maken ze andere afwegingen. De organisatie probeert zo veel mogelijk mensen te vinden die willen helpen. Maar je kan pas informeren als je heel zeker weet dat die mensen daadwerkelijk komen. Je wil ook de bezoekers niet blij maken met een dooie mus.
 
  • Leuk
Waarderingen: handig18 en Wouterst

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.