(ik ben nog steeds aan het twijfelen)
Is er uberhaubt iemand die de hammer C3 31 heeft?
of iemand die iemand kent die de C3 31 heeft?
Is er uberhaubt iemand die de hammer C3 31 heeft?
of iemand die iemand kent die de C3 31 heeft?
Op de (nieuwe) site van het Woodworkersinstitute (o.a. Furniture & Cabinetmaking) staat een test van de nieuwste Robland, de opvolger van de LX310. Zie onderstaande linkDIY_peter zei:Ik vraag mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de laatste (of voorlaatste) generatie Roblands.
kijk ... zoiets lust ik wel... mooie werkplaats ... veel ruimte en mooie machines. ze zien er erg goed onderhouden uit.zuma zei:Al googelend of het uberhaupt mogelijk is een combinatiemachine op een zolder te krijgen via normale trappen kam ik op deze link terecht:
Een complete woonboerderij te koop inclusief houtwerkplaats met machines, welliswaar ergens in Friesland en het is crisis maar toch.... http://www.woonboerderijfriesland.nl/index.html
janvandijk zei:@ DIY peter,
je hebt gelijk, de tafel is inderdaad twee meter, maar je hebt iets meer speling doordat hij iets verder schuift. Ik heb voor deze machine gekozen omdat ik niet vaal grote platen gebruik, en als ik dat wel doe gaat dat ook zeer prima met deze machine, de eerste snede in de breedte, en anders moet ik hem een stukje doorduwen, maar dat is geen probleem.
hey ... heb ik iets gemist op het forum? had jij ook ergens een Hammer machine besteld? Nice! welke?Guido, gefeliciteerd met je aankoop!
Waarschijnlijk gaan we in een gelijke periode onze nieuwe Hammer in gebruik nemen..![]()
Ik heb het comfort pakket genomen om ook met standaard plaatmateriaal te kunnen werken (comfort: 2 meter roltafel/oplegtafel/1.3 meter dubbele verstekaanslag/gradenrooster index)Heb je nog bepaalde extra's bij je bestelling geplaatst?