Je hebt gelijk! Geen idee hoe ik bij Spanje kom….Mmmm…. Best een eindje weg, Spanje vs Sydney . Maar inderdaad, mooie producten….
Je hebt gelijk! Geen idee hoe ik bij Spanje kom….Mmmm…. Best een eindje weg, Spanje vs Sydney . Maar inderdaad, mooie producten….
Ben wel benieuwd waarom. Ik vind het prutswerk. Beton (voor een fundering) stort je niet zo los in de grond en stekken hoor je zorgvuldig te stellen.Ben wel fan van zijn fundering
Er is een vergelijkbaar Japans meisje. Werk verschrikkelijk onveilig, kan totaal niet klussen, alleen maar gericht op een kont. Sommigen hebben niet door dat ze een grote parodie zijn.Te vermijden:
Bedankt voor het delen. Hier maakt hij een trap. Mooie mix van het groffe werk elektrisch en de afwerking met handgereedschap. Dat de stootborden niet zijn afgerond vergeven we hem maarIk kwam deze tegen in mijn youtube feed. “Shoyan Japanese carpenter”
interessant om te zien hoe men aan de andere kant van de wereld te werk gaat.
In Japan draagt men in huis geen schoenen, maar sloffen of sandalen (of dikke sokken). Dan stoot je eerder een deuk in je teen dan in een stootbord. Vandaar geen 'bullnose' (nog afgezien van het esthetische aspect.).Bedankt voor het delen. Hier maakt hij een trap. Mooie mix van het groffe werk elektrisch en de afwerking met handgereedschap. Dat de stootborden niet zijn afgerond vergeven we hem maar
Ishitani gebruikt er ook eentje, maar dan van groter formaat die meerdere zijden tegelijk doet. Het lijkt erop dat Ryobi ze ook buiten Japan verkoopt, want ik ben die ook al tegengekomen bij een Amerikaanse Toutuber.Hij gebruikt in enkele filmpjes ook een “super surfacer”. Een schaafmachine met stilstaand mes waar het hout doorheen getrokken word. Ik had het nog niet eerder gezien.
Met afronden van de stootborden bedoel ik waar ze de bovengelegen trede in gaan. Toelichting.In Japan draagt men in huis geen schoenen, maar sloffen of sandalen (of dikke sokken). Dan stoot je eerder een deuk in je teen dan in een stootbord. Vandaar geen 'bullnose' (nog afgezien van het esthetische aspect.).
Ik struikelde er recent ook over op YT, laat ook de fouten gewoon zien en motiveert goed. Leuke afwisseling tov al het Amerikaanse geweld.Ik kwam deze tegen in mijn youtube feed. “Shoyan Japanese carpenter”
interessant om te zien hoe men aan de andere kant van de wereld te werk gaat.
Ah, Justin heeft een hele tijd bij April Wilkerson rondgelopen en is toen voor zichzelf dit gaan doen.Een kanaal wat woodworkers interviewt: https://www.youtube.com/@CallMeMabie/videos
Had hij zijn kanaal niet beter "Hooked on Machines" genoemd?Ik ben groot fan van Dennis van Hooked on Wood