Wolfcraft boorstandaard

MarcelvdW

Actieve deelnemer
25 mei 2022
205
80
Almen aan zee
Was het niet handiger om dat uitboren en vullen te doen, voordat je de vloer legde?
Ik heb heel wat rest- en afvalstukken, het was een hele puzzel de boel er netjes passend in te krijgen.
Nu hoef ik alleen de gaten te stoppen die in de vloer zitten, voor het leggen had ik nog niet duidelijk wat er in het zicht zou komen. En dan had ik flink meer gaten gestopt...

Maar dit valt mee hoor, voet op de standaard en boren maar. Lijm in gat, stuk 'bezemsteel' erin, en met deuvelzaagje afzagen. Tussen de koffie en de lunch ;-)

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
1.740
837
Enschede
ingoogni.nl
Ik ben zelf wat aan het ontwikkelen:

Tafelboor.png

Op basis van SBR20 geleiders
Als je er een AMB (Kress) oid in hangt en een paar veren misschien kun je er ook mee frezen.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.181
3.056
Stoppen doe je bij voorkeur niet met kops hout. Proppen volgen bij voorkeur de houtdraad. Na verloop van tijd, krijg je zo tenenstoters.

• Leuk
Waarderingen: hansth

MarcelvdW

Actieve deelnemer
25 mei 2022
205
80
Almen aan zee
Stoppen doe je bij voorkeur niet met kops hout. Proppen volgen bij voorkeur de houtdraad. Na verloop van tijd, krijg je zo tenenstoters.
Je hebt gelijk.
Maar ik heb het mezelf makkelijk gemaakt.
Moest ruim 70 proppen zetten van meer dan 20 mm diameter.
Als ik m'n tenen ga stoten neem ik die proppen nog wel een keer te grazen, 't is m'n werkplaatsvloer ;)

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.