Wij Bouwen - Vaktechnisch tijdschrift voor het bouwbedrijf

Aheijdendael

Actieve deelnemer
25 apr 2020
60
9
Meestal erf je iets van iemand die je kent, in dit geval niet. De broer van m'n oma, de beste man is al bijna 50 jaar overleden, heeft me toch nog iets nagelaten: 4 of 5 jaargangen van 'Wij Bouwen - Vaktechnisch tijdschrift voor het bouwbedrijf'. Jaargangen 1950 tot 1955. Nu dus 70 jaar oud. Zo oud wordt 'n varken niet ;-)



2020-05-30 17.44.07.jpg

Er staan leuke bouwtekeningen in voor meubilair uit die tijd. Ik zal eens kijken of ik daar een foto collega van kan maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jurriaan9

Wim56

Actieve deelnemer
12 jun 2016
430
46
Zevenaar
Zelf heb ik geen belangstelling. Zo beschikte ik over de complete jaargangen van het hobbyblad 'NaVijven' van 1962 t/m 1978. Ik heb toen contact opgenomen met de Koninklijke bibliotheek, want ik zag in hun catalogus dat zij dit blad verre van compleet hadden. Zij hadden absoluut belangstelling en toe heb ik het daar aan geschonken. Misschien een tip voor jou, als er niemand belangstelling voor heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jurriaan9

FlipLucky

Actieve deelnemer
9 dec 2013
31
3
Meestal erf je iets van iemand die je kent, in dit geval niet. De broer van m'n oma, de beste man is al bijna 50 jaar overleden, heeft me toch nog iets nagelaten: 4 of 5 jaargangen van 'Wij Bouwen - Vaktechnisch tijdschrift voor het bouwbedrijf'. Jaargangen 1950 tot 1955. Nu dus 70 jaar oud. Zo oud wordt 'n varken niet ;-)



Bekijk bijlage 87109

Er staan leuke bouwtekeningen in voor meubilair uit die tijd. Ik zal eens kijken of ik daar een foto collega van kan maken.


Dit is al lange tijd gepost, maar ik ben aan het orienteren in het ontwerpen van meubels. Heb je heel toevallig nog de tijd gehad en de aandacht om een collage hiervan te maken? Je zou er mij in ieder geval ongelofelijk blij mee maken.
 

Aheijdendael

Actieve deelnemer
25 apr 2020
60
9
Dit is al lange tijd gepost, maar ik ben aan het orienteren in het ontwerpen van meubels. Heb je heel toevallig nog de tijd gehad en de aandacht om een collage hiervan te maken? Je zou er mij in ieder geval ongelofelijk blij mee maken.

Helaas, nog geen tijd voor gehad. En gezien het animo hier niet al te groot was... Maar hernieuwde interesse vergt hernieuwde investering in tijd. Dus, ik zal van de week eens wat goeie foto's maken voor je :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.