Ik was er ook.... Vond het erg leuk, kon mooi wat verzendkosten van Ducotools uitsparen (cormier reischaaf gekocht, zonet geslepen en heerlijk krullen gemaakt) , en ik heb mezelf getrakteerd op een mooi houtsnijmesje; bedankt voor de inspiratie Meron en ....o verdorie nou ben ik zowel de username als de echte naam vergeten.... Die vriendelijke meneer met die handige elektrische beitel.
Ik durfde het toch niet aan met een naambadge rond te lopen, ik voelde me een beetje overdonderd door de maat van het evenement, had gedacht dat het kleiner zou zijn. Daarnaast ben ik beginner der beginners, en hoewel ik weet dat dat officieel niet uitmaakt voel ik daardoor toch enige schroom. Ik stond thuis nog op het punt om wat zelfgemaakte krukjes mee te nemen, maar daar zitten nog wel wat foutjes in en dat durfde ik toch niet te laten zien. Hm.
De reden dat ik dit forum zo leuk vind is dat de toon zelden agressief wordt, en er veel kennis uitgewisseld wordt; dat ervoer ik vandaag ook in Zutphen, allemaal lekker gemoedelijk.