Zal er dit jaar ook zijn, In samenwerking met Gereedschappro zal ik de UJK parf guide demonstreren bij hun in de stand.
Interessant - heeft gereedschappro daar op de beurs ook een aanbieding in?
Zal er dit jaar ook zijn, In samenwerking met Gereedschappro zal ik de UJK parf guide demonstreren bij hun in de stand.
Kan ik mijn badges dan thuis laten? .
Dat is een hele lijst Jaap, is de hal wel groot genoeg, want ik wil er met mijn rolstoel ook nog bij kunnen?
Groet Pel.
Prachtige sfeerbeeld Roeland, de stilte voor de storm....
Ook een hele leuke deelnemer is Martin Godfrey, de bedenker en maker van de Woodrat. Hij is al zeer op leeftijd, kon vorig jaar niet komen, maar wilde nu graag. Het is echt zo'n mooie flegmatieke engelsman, staat naast Baptist; die houden ook een oogje in het zeil .
jaap
Ook een hele leuke deelnemer is Martin Godfrey, de bedenker en maker van de Woodrat. Hij is al zeer op leeftijd, kon vorig jaar niet komen, maar wilde nu graag. Het is echt zo'n mooie flegmatieke engelsman, staat naast Baptist; die houden ook een oogje in het zeil .
Potverdorie.. Zie ik daar toch mn eigen naam tussenstaan? Nie veel druk hoor.. dat ik dat nog s mag meemaken als plankenprutser.. Had niet gehoeven hoor, Jaap, bedankt voor de eer! Cool!