Wie kent het Duitse tijdschrift "Holzwerken"?

Nick18

Actieve deelnemer
17 jun 2013
165
15
Ah op m'n tablet ziet het er niet zo uit, moest ik eerst de website omschakelen naar "classic mode".
Lukt nu dus wel. :D
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.326
194
Gem. Winsum (Groningen)
Ik heb me geregistreerd maar... de suggestie die bij mij werd gewekt dat er tijdschriften zijn te downloaden blijkt niet juist of kijk ik verkeerd of ben ik te onkundig?
(dat laatste is het meest waarschijnlijk).

mvg
klaas0639
 

Nick18

Actieve deelnemer
17 jun 2013
165
15
Ik denk dat de site alleen links bevat naar filesharing sites waar de boeken/magazines kunnen worden gedownload.
Ik vond in ieder geval probleemloos de uitgaven van HolzWerken bijvoorbeeld. :eek:
 

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.326
194
Gem. Winsum (Groningen)
Ik heb nu een flink aantal nrs kunnen bekijken, dank zij jullie tips en hulp. Ik vind het een mooi en goed blad, (hoewel, misschien beetje breedsprakig soms).
Ja, ze hebben een soort festoolkatern, maar de reclame is qua opdringerigheid Europees :).
Kortom: ik denk dat ik een abonnement neem (ik behoor tot de mensen die graag een tijdschrift in de bus krijgen :)).

mvg
klaas0639
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.716
2.574
Gaanderen
Ik heb nu een flink aantal nrs kunnen bekijken, dank zij jullie tips en hulp. Ik vind het een mooi en goed blad, (hoewel, misschien beetje breedsprakig soms).
Ja, ze hebben een soort festoolkatern, maar de reclame is qua opdringerigheid Europees :).
Kortom: ik denk dat ik een abonnement neem (ik behoor tot de mensen die graag een tijdschrift in de bus krijgen :)).

mvg
klaas0639

Klaas ik deel je mening ik heb een digitaal abonnement op woodturning maar ik vind het niet prettig om te lezen.
 

ed bever

Actieve deelnemer
14 aug 2012
188
0
bakel
Klaas ik zelf heb 2 jaar een abonnent en vindt het een pracht blad vol interessante tips. Ik ben net als jou, houdt ook meer van een tijdschrift als van het internet.

Gr Marc.
 

Jan Douwe

Nieuw lid
9 sep 2014
3
0
Beste Joop, Op holzwerken tv zag ik in een filmpje een demonstratie van een mooie freestafel. Daarnaast bleek er een uitgave van het blad Holzwerken 31 November/ December 2011 te zijn, met aanwijzingen voor de bouw van deze freestafel.
Ik zag dat u ooit eens een aantal linkjes door gestuurd hebt waarin artikelen of nummers te verkrijgen zijn? klopt dit?, is het mogelijk mij deze link toe te sturen? Mocht dat niet tot de mogelijkheden behoren weet u, of iemand anders op dit forum, hoe ik deze uitgave kan bemachtigen? Via marktplaats lukt me het nog niet. Bij voorbaat hartelijk dank, gr Jan Douwe.
 

Jan Douwe

Nieuw lid
9 sep 2014
3
0
Dank voor jullie antwoorden! Ben het met houtenklaas eens, heb mijn bestelling geplaatst en de benodigde nummer als pdf binnen gekregen, plezierige dag verder.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.