Wie heeft enig idee welk merk deze beitel is .

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.202
555
Alphen aan den Rijn
Vorige week deze beitel gekocht , maar kan het merk niet vinden .
Dit komt uit de verzameling van een van de oprichters van Ambacht en Gereedschap .
Er staan nog wat oude machines , mischien ga ik er vanmiddag langs .

Groeten Willem

IMG_3252.jpegIMG_3253.jpeg

Laatst bewerkt:

teun van bloemendal

Actieve deelnemer
5 apr 2026
104
74
23
Den helder
Vorige week deze beitel gekocht , maar kan het merk niet vinden .
Dit komt uit de verzameling van een van de oprichters van Ambacht en Gereedschap .
Er staan nog wat oude machines , mischien ga ik er vanmiddag langs .

Groeten Willem

Bekijk bijlage 167219Bekijk bijlage 167220

Goedenavond Willem

Weet niet of u er iets mee zou kunnen, maar dacht deel het toch eventjes, want je weet maar nooit natuurlijk 😆😁

Had even de foto die u geplaatst had met google gedaan en zo, dacht wie weet. Die zei dat het misschien ook wel eens een huismerk zou kunnen wezen.
Dit betekent dat dan, in dit geval, een individuele smit dan een eigen handelsmerk, als ik de termnaam goed heb, gemaakt heeft om dan zijn eigen werk te kunnen zien en zo. Misschien zou het dan zoiets kunnen wezen? Want mij heeft met mijn houtbewerking ook een eigen merk gemaakt, een veertje van teun zeg maar, dus is niet per se ver gegrepen natuurlijk.

Ik denk niet dat u hier per se echt iets zou kunnen, want beantwoord niet natuurlijk definitief u vraag, maar wie weet helpt het wel met het zoeken en zo😁😅

Met vriendelijke groet Teun

Bijlagen

• Screenshot_20260418_185033_Photos.jpg
    Screenshot_20260418_185033_Photos.jpg
    24,6 KB · Weergaven: 13

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.