Wie ben ik?

swiftie

Nieuw lid
11 jun 2013
4
0
Hey houtbewerkers :D

Ik ben Bart, 24 & woon/werk in Knokke (België).
Wegens gebrek aan een degelijk belgisch forum ben ik hier terecht gekomen, hopelijk geen probleem :)
Na het vroegtijdig stopzetten van m'n schoolcarrière ben ik in de verkoopsector gaan werken.
sinds 2 jaar werk ik nu in het bedrijf van m'n vader, we maken en plaatsen (bijna) alles wat interieur betreft, massief & plaatmateriaal (keukens, badkamers, dressings, wandkasten, tv-meubels,..) noem het maar op, wij maken het op maat van de klant :D

Vroeger had ik totaal geen interesse in het beroep van m'n vader, maar door het een kans te geven heb ik echt m'n ogen geopend, werken met hout en een mooi eindresultaat zien geeft elke keer weer voldoening. Het mogen leren van iemand die al 30 jaar in de branche zit is natuurlijk ook niet niks.

Ik hoop hier te kunnen bijdragen aan het forum, door af en toe wat vragen te stellen/te beantwoorden en eventueel wat van m'n werk te laten zien.

ik zie jullie in de topics! :cool:
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.707
2.571
Gaanderen
Welkom. Er zijn steeds meer zuiderburen op dit forum. Maar dit vind ik prima. Zolang er maar geen Frans word geschreven.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Bonjour Swiftie :p
Je bent niet de enige Belg hoor, ik herken mij een beetje in je verhaal. Vroeger in de landbouwschool kreeg ik het eerste jaar een paar uren van alle praktijk vakken om te kunnen kiezen. En ik koos uiteindelijk voor metaal want ik had een hekel aan hout(of was het de leraar?)!
Nu is het mijn werk en passie, het is geweldig dat je met je ervaren vader kan werken.
 

swiftie

Nieuw lid
11 jun 2013
4
0
Interieurbouwer in Knokke? Dat lijkt me op topinterieurs voor een topcliënteel?

dat valt goed mee, we werken niet enkel in Knokke, ook in Brugge/Oostende zitten we vaak.. En net over de grens (Sluis, Cadzand) Maar regelmatig hebben we wel wat 'rijker' volk die ook enorm veeleisend zijn en je het bloed van onder de nagels kunnen halen :) Ach, blij dat ze er zijn hoor, zijn altijd goede betalers :p
 

Rhynix

Actieve deelnemer
24 okt 2012
582
1
Izegem, België
Aha, nog een belg :D

Welkom Swiftie!

In tegenstelling tot jij en benchworks ben ik niet professioneel bezig met hout. Gewoon een hobby die ik sinds 1 jaar uitoefen.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.503
962
Riemst
dat valt goed mee, we werken niet enkel in Knokke, ook in Brugge/Oostende zitten we vaak.. En net over de grens (Sluis, Cadzand) Maar regelmatig hebben we wel wat 'rijker' volk die ook enorm veeleisend zijn en je het bloed van onder de nagels kunnen halen :) Ach, blij dat ze er zijn hoor, zijn altijd goede betalers :p
Inderdaad goed dat er zulke mensen zijn. Zij scheppen werken voor jou en mij! En wat is een veeleisende klant? Alles naargelang zeker?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.