Werktekening in PDF van karweipost
Kan iemand voor mij deze bouwtekeningen scannen en aanleveren in PDF? Ik had gisteren ook al een post geplaatst maar kan het niet meer vinden. Het gaat om de volgende nummers;
Bovendien zoek ik ook nog de bouwtekening van het poppenhuis met serre, ook wel Bellevue genoemd nummer 8003 van Karweipost. Ik heb hier de afbeelding van toegevoegd. Wie kan mij hieraan helpen ??
P.Lamers misschien ??
Met vriendelijke groet,
Pauline B
Kan iemand voor mij deze bouwtekeningen scannen en aanleveren in PDF? Ik had gisteren ook al een post geplaatst maar kan het niet meer vinden. Het gaat om de volgende nummers;
Karweipost | 4092 4091 | eetkamermeubeltjes woonkamermeubeltjes | schaal 1:12 dressoir tafel stoel schaal 1:12 3+2 zitsbank salontafel bijzettafel stoel |
Karweipost | 4094 4093 | slaapkamermeubeltjes keukenmeubeltjes | schaal 1:12 bed nachtkastje kast toilettafel schaal 1:12 5 delige keuken met fornuis |
Bovendien zoek ik ook nog de bouwtekening van het poppenhuis met serre, ook wel Bellevue genoemd nummer 8003 van Karweipost. Ik heb hier de afbeelding van toegevoegd. Wie kan mij hieraan helpen ??
P.Lamers misschien ??
Met vriendelijke groet,
Pauline B
Laatst bewerkt: