Werktekeningen van Karweipost V2.1

Hans_62

Nieuw lid
7 mei 2024
1
0
Nieuwegein
Beste Quatorze, als de aanbieding nog geld, zou ik graag de link krijgen voor de volgende tekeningen:

Karweipost 216 Schilderachtige Hollandse windmolen
Karweipost 4080 Hollandse Stellingmolen
Karweipost 4081 Water Wipmolen
Karweipost 4083A 8-kante Hollandse buitenkruier
Hollandse poldermolen DHZ ± mrt 1976
Houten kuipen maken DHZ aug 1977

Alvast heel erg bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke hobby-groet.
 

Steven1987

Nieuw lid
18 mei 2024
1
0
Harderwijk
Beste Quatorze,

ik zou het leuk vinden een windmolen te gaan maken, maar weet nog niet precies hoe/welke, daarom wil ik wat tekeningen gaan vergelijke, daarom zou ik graag de link krijgen voor onderstaande tekeningen:

216 Schilderachtige Hollandse windmolen
4080 Hollandse Stellingmolen
4081 Water Wipmolen
4083A 8-kante Hollandse buitenkruier
Hollandse poldermolen DHZ ± mrt 1976

Alvast dank!
Steven
 

Chris010

Nieuw lid
21 jun 2024
1
0
Rotterdam
Beste Quatorze,
Graag zou ik de tekeningen ontvangen van de
Markiezen (geen nummer)
Trap plaatsen (geen nummer)
Open trap (geen nummer)
Landrover, nummer 5648

hartelijke groeten, Chris
 

Kees van Gestel

Nieuw lid
17 jul 2024
4
1
Baarle-Nassau
Ik zou graag meerdere tekeningen van molens willen. Kan dat?
Ik zou dan graag tekening 216, 4080 en 4083A en 4083B willen. Alvast bedankt.
Hoe ik ze kan ontvangen weet ik niet want ik heb geen dropbox. Kan dat niet gewoon via e-mail met PDF-bestanden. Ken wel iemand die voor mij op A2 en A3 kan afdrukken. Dat is geen probleem.

Groeten,
Kees
 

Chicken wood

Nieuw lid
28 mrt 2013
3
5
goor
ik zou graag de volgende tekeningen willen hebben;
4281
hobbyhandig camper
216 windmolen, 232 windmolenzager, 4081 waterwipmolen, 4092, 4091, 4094, 4093, 4282 graafmach, 4284 dieplader, 4288 dumptruck

bvd

jos kip
 

Nynke253

Nieuw lid
11 sep 2024
2
0
Middelburg
Heb nog wat oude werktekeningen van Karweipost liggen. Karweipost is failliet. Ze zijn dus niet meer te koop. Volgens mij bestaat Karweipost niet meer als rechtspersoon ivm auteursrecht.
Het is niet de bedoeling dat ik een handel op ga zetten. Het gaat hier alleen maar om een beperkte groep privépersonen (met inlogcode) en ik verstuur een download-link per PB (persoonlijk bericht) of mail, dus niet via het forum. Dus alléén leden kunnen hier dan gebruik van maken.

Dankzij ZeilJan is het grootste deel van deze tekeningen voor ons forum ingescand in A2 of A0.

De meeste tekeningen zijn van kinderspeelgoed zoals auto's ,hijskraan en poppenhuizen, verder: o.a. kinderkapstok, Hollandse molen, staande klok, marktkraampjes, deurharpen en figuurzaagmodellen. Heb ook nog handleidingen voor o.a. het maken van markiezen,fietskar en kasteel voor playmobiel en wat eigen ontwerpen.
In de onderstaande PDF staat ook van iedere bouwtekening een afbeelding van het eindresultaat, zodat duidelijk is wat je er mee kunt maken.

Belangrijk:
Het is niet mogelijk om alle tekeningen aan iedereen te sturen omdat het teveel Gb's zijn voor gratis Dropbox én omdat niet iedereen interesse heeft in de zelfde tekeningen.
Dus: als iemand interesse heeft in bouwtekeningen geef maar op welke tekeningen je graag wilt hebben (dat is natuurlijk bij iedereen anders!) en dan krijg je een link naar Dropbox.
Hopelijk is dit een duidelijke uitleg van mijn werkwijze.

Printtips
A2 afprinten op 4 A4’tjes met Bigprint (kopen bij Woodgears.ca),
of met The Big Picture V2.0.9 (Gratis),
of met Paint.
A1 afprinten = op 8 A4’tjes.
A0 afprinten = op 16 A4’tjes.
en misschien zijn er nog andere mogelijkheden.
Ook is het mogelijk om op A3 of A2 en groter af te laten drukken bij een copieerwinkel.
Heb je deze nog steeds?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.