Werktekeningen van Karweipost V2.1

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
369
60
Beverwijk. Noord Holland
Heb nog wat oude werktekeningen van Karweipost liggen. Karweipost is failliet. Ze zijn dus niet meer te koop. Volgens mij bestaat Karweipost niet meer als rechtspersoon ivm auteursrecht.
Het is niet de bedoeling dat ik een handel op ga zetten. Het gaat hier alleen maar om een beperkte groep privépersonen (met inlogcode) en ik verstuur een download-link per PB (persoonlijk bericht) of mail, dus niet via het forum. Dus alléén leden kunnen hier dan gebruik van maken.

Dankzij ZeilJan is het grootste deel van deze tekeningen voor ons forum ingescand in A2 of A0.

De meeste tekeningen zijn van kinderspeelgoed zoals auto's ,hijskraan en poppenhuizen, verder: o.a. kinderkapstok, Hollandse molen, staande klok, marktkraampjes, deurharpen en figuurzaagmodellen. Heb ook nog handleidingen voor o.a. het maken van markiezen,fietskar en kasteel voor playmobiel en wat eigen ontwerpen.
In de onderstaande PDF staat ook van iedere bouwtekening een afbeelding van het eindresultaat, zodat duidelijk is wat je er mee kunt maken.

Belangrijk:
Het is niet mogelijk om alle tekeningen aan iedereen te sturen omdat het teveel Gb's zijn voor gratis Dropbox én omdat niet iedereen interesse heeft in de zelfde tekeningen.
Dus: als iemand interesse heeft in bouwtekeningen geef maar op welke tekeningen je graag wilt hebben (dat is natuurlijk bij iedereen anders!) en dan krijg je een link naar Dropbox.
Hopelijk is dit een duidelijke uitleg van mijn werkwijze.

Printtips
A2 afprinten op 4 A4’tjes met Bigprint (kopen bij Woodgears.ca),
of met The Big Picture V2.0.9 (Gratis),
of met Paint.
A1 afprinten = op 8 A4’tjes.
A0 afprinten = op 16 A4’tjes.
en misschien zijn er nog andere mogelijkheden.
Ook is het mogelijk om op A3 of A2 en groter af te laten drukken bij een copieerwinkel.
 

Bijlagen

  • V2.1 Index bouwtekeningen met afbeeldingen.pdf
    1,5 MB · Weergaven: 731

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Toppie!
(Maar ik dacht begrepen te hebben dat aanvragen nu alleen nog per PM gingen, kwestie van de draad niet te 'vervuilen'. Als we nu alsnog 'hier' gaan uitwisselen kan ik weer niet meer volgen, wat uiteraard geheel aan mij ligt :) )
 

quatorze

Actieve deelnemer
29 sep 2013
369
60
Beverwijk. Noord Holland
Alléén de Dropbox-link gaat via een PB , zoals boven vermeld. Misschien niet duidelijk genoeg uitgelegd door mij.
Aanvragen mag wel hier (via een pb mag ook , maar dan krijg ik geen melding van een aanvraag,tenzij ik steeds inlog om mijn post te bekijken).
 
Laatst bewerkt:

Danny1984

Post veel
16 mei 2017
781
74
Leeuwarden
Hey grote vriend, bedankt dat je dit voor de forumleden beschikbaar maakt. Zou ik tekening 3060 en 4070 mogen downloaden?

Bedankt voor de moeite.

Gr Danny
 

Frances

Nieuw lid
9 sep 2019
3
0
Hoi Quatorze ik zou heel maar dan ook heeeeeel graag de 3060 tekening willen hebben. Dus als jij die hebt kan je mij deze dan mailen. Ik zou zoooooooo blij zijn.

Dank je wel al vast.

Groet Frances
 

Luna

Nieuw lid
2 jan 2012
1
0
Hoi Quatorze, kun je mij helpen aan de tekeningen 216, 4083A en 4083B. Kunnen we weer heeeel lang vooruit.

gr Frank
 
Laatst bewerkt:

RobtM

Nieuw lid
29 apr 2020
2
0
Hallo Qatorze, heeft u voor mij de tekeningen 235 en 4005 van Karweipost? Alvast bedankt!
Groeten, Rob
 

Arjanarends

Nieuw lid
27 apr 2020
2
0
@quatorze
dag Quatorze
heb interesse in de werktekening 8008 en meer van die soortgelijke tekeningen
groet Arjan Arends
 

Arjanarends

Nieuw lid
27 apr 2020
2
0
@quatorze
dank voor de tekeningen je hebt goed begrepen wat ik bedoelde met soortgelijke tekeningen
kun je deze tekeningen ook nog in de dropbox zetten?
ben namelijk druk bezig oom speelgoed te maken
nummer 4287
nummer 4254
nummer 4083A
nummer 4083B
bij voorbaad dank
groet Arjan

P.S. misschien later nog meer nodig
 
Laatst bewerkt:

Joost Kok

Hout met mogelijkheden
25 jan 2019
316
117
Eemnes
Hallo quatorze, mag ik de volgende tekeningen van je? 232, 4083 a en b, 5648, 5657, Boer melkt koe, western locomotief.
alvast bedankt voor de moeite.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.