Zoals elk jaar carnavalsvakantie in Oostenrijk. Kids en vrouw aan het skieeen, met mijn knie kan dat echter niet, dus ik heb inmiddels allerlei dingen die ik kan doen mocht er in het dal geen sneeuw liggen.
Een van die dingen is het Werkraum Bregenzerwald in Andelsbuch
www.werkraum.at
Het stikt hier van de meubelmakers en ze maken erg mooie dingen, strak van design, zowel traditioneel als moderne vervaardigingstechnieken omarmend.
Mooie dienbladen, wat mij betreft niet om te kopen, wel om zelf te maken, we zitten hier tenslotte op het woodworking forum.
Niet helemaal eens met hoe deze gemaakt wordt, zo frees je wel heel veel hout weg.

Deze ook mooi.

Stoel, gebruikt dik messing plaat voor de verbinding van poten met leuning, voorzien van messing pennen.

Tafel, dun uitlopend, heel mooi dunne poten.

Spanmeubels, helemaal uitneembaar

Tafel, hol blad, en poten zitten er los in, in messing bussen (messing bus in tafelblad, en messing bus om pen van de poot)
Een van die dingen is het Werkraum Bregenzerwald in Andelsbuch
Startseite
Der Verein Werkraum Bregenzerwald versteht sich als Impulsgeber und Plattform für das Handwerk mit eigenem Haus.

Het stikt hier van de meubelmakers en ze maken erg mooie dingen, strak van design, zowel traditioneel als moderne vervaardigingstechnieken omarmend.
Mooie dienbladen, wat mij betreft niet om te kopen, wel om zelf te maken, we zitten hier tenslotte op het woodworking forum.

Niet helemaal eens met hoe deze gemaakt wordt, zo frees je wel heel veel hout weg.

Deze ook mooi.

Stoel, gebruikt dik messing plaat voor de verbinding van poten met leuning, voorzien van messing pennen.

Tafel, dun uitlopend, heel mooi dunne poten.

Spanmeubels, helemaal uitneembaar

Tafel, hol blad, en poten zitten er los in, in messing bussen (messing bus in tafelblad, en messing bus om pen van de poot)