Mannen: allereerst wil ik jullie toch even bedanken voor al deze input, echt super.
Und jetst,
De geimpregneerde balk is met 12 cm slagpluggen op de betonbanden gemonteerd, en, ik ben niet zuinig geweest met de slagpluggen.
De wanden zijn eerst gemonteerd, en na het stellen met elkaar en de geimpregneerde balk verbonden middels rvs schroeven, ook hier ben ik niet zuinig geweest met de schroeven.
Helaas heb ik gekozen voor pozidrive, dat doen we de volgende keer dus niet weer, heb nu woodies, torx, en die zijn echt super.
Het nadeel van lange dikke rvs schroeven is, dat ze zich als het ware vast vreten, dwz je krijgt ze er bijna niet meer uit, de kop draaid kappot.
Ik ga nu een koorts verlagende borrel drinken, en morgen de hele situatie eens rustig in ogenschouw nemen.
Alle wanden staan nu, en zijn gesteld en aan elkaar gekoppeld, de pest is een beetje dat ik alle reststukken heb gebruikt om verstevigingen aan te brengen op diverse plaatsen, met als doel de constructie stijf te maken................ ach , morgen laat ik een kerel kijken naar het geheel, ben er nu een beetje klaar mee.
Snap niet waarom een huttenbouwer mij een dergelijk advies zou geven, als het niet zou werken.