Ik heb inderdaad over wat bergruimte nagedacht, maar met hetzelfde argument als dat jij gebruikt (is later nog makkelijk toe te voegen) heb ik dat eigenlijk aan de kant geschoven. Ik heb ook het boek Workbenches van Christopher Schwarz gelezen, en hij laat zich ook wat negatief uit over opbergruimte onder de bank, voornamelijk omdat dit ten koste zou gaan van de klem mogelijkheden (bijvoorbeeld met een lijmklem). Je kunt er natuurlijk voor kiezen om een kastje niet helemaal tot het blad te laten doorlopen, zodat je nog wel lijmklemmen kunt gebruiken, maar ik heb het voor het gemak even in de ijskast gezet
Ik zou ook niet meer doen dan een vlakke opbergruimte tussen de poten creëren. Altijd handig om spullen die je voor het werk nodig had of gaat hebben te stallen... en niet de geschetste problemen met het gebruik van klemmen (hoewel die niet echt veel ruimte nodig hebben). Een kast die voldoende ruimte openlaat aan de bovenkant (zoals bijvoorbeeld Sjobergs doet) is ook handig. Maar inderdaad, altijd nog simpel toe te voegen.....