Ik ben weer een stuk verder. het blad is geolied, en ik heb inmiddels het onderstel klaar. het is nu nog een frame, maar daar komen nog kastjes en lades in. Ik hoop later vandaag foto's te plaatsen. Het onderstel valt mooi in inkepingen onder het blad, wat met twee man amper te tillen is
Edit
thuis met de juiste usb toestanden.
Fons, zo heb ik het visgraad gemaakt, heel veel plankjes op de zelfde maat, de middenste rij hier en daar getacked zodat ik een vaste basis had en verder alles er tegen aan gedrukt, en waar nodig plankjes bijgeschaafd.
In de olie ziet het blad er al heel anders uit.
ondertussen een onderstel gemaakt, van een oude larix mast bekleed met teak omdat ik dat beter vond staan bij de werkbank, ik houd er niet van tig verschillende houtsoorten in een project te gebruiken (over het algemeen)
De korte kanten heb ik geklemd, de lange zijdes getoogd. Dus met pinnen die ik gemaakt heb door stujes teak door een gat in een staalplaat te slaan de pennen in de gaten geklemd. Wat je al niet leert op het internet
Dit is nu het resultaat, ik vind het nog een kale boel, maar zoals gezegd komen er nog de kastjes en lades onder.
en aan de achterkant loopt het onderstel gelijk met het blad zodat ik grote panelen, deuren en planken aan de poten kan klemmen
Attached files