Welke kettingfrees voor de thuis doe het zelver

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.344
510
Mensen die beweren dat ze 30 verbindingen met de hand sneller doen als met een machine gebruiken hun machines niet zoals ze bedoeld zijn.
€1200 is wel serieus geld.
zou zomaar kunnen dat je de pennen en gaten daarvoor ook kunt laten maken.
De houthandel bij mij op de hoek heeft een serieus machinepark staan zou zomaar kunnen dat het maken van pennen en gaten ook mogelijk is (nooit gevraagd)

rinus

Post veel
13 nov 2011
843
180
Heerde
marinusvannorel.nl
Ik heb de makita en heb die al meerdere keren gebruikt omdat ik oa overkappingen voor mn werk maak. Ik ben normaal niet zo’n makita-fan maar de kettingsteek vind erg fijn werken. Gaten zijn verbazingwekkend strak voor een ketting! qua snelheid wordt het niet gauw beter :)
Je hebt in ieder geval 1 antwoord op je vraag en daarnaast een heleboel goede adviezen; wat een prachtig forum.

• Leuk
Waarderingen: MartijnEHV

LvdE

Actieve deelnemer
23 sep 2020
168
143
Bunde
Allemaal bedankt voor alle ideeën, inzichten en tips zover. Huren is indd een goede optie. Ben nu ook MP in de gaten aan het houden. Komt toch wel wat langs.. zijn alleen snel weg of "afgetrapt" maar gelukkig hebben we nog even.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.