Welke houtsoort voor dit soort overkapping?

Mc Mudface

Actieve deelnemer
15 jan 2016
196
82
Alle ideeën zijn welkom hoor. Aluminium dus ook. Ik was daar ook over gaan informeren. Zo maken ze hier in de buurt het frame, en kan ik er zelf het plafond (latjes) inzetten. Maar natuurlijk tegen een serieuze prijs. Als ik me niet vergis, was dit bij een Renson verdeler.

w00t

Actieve deelnemer
11 aug 2016
83
24
Een nadeel van de meeste doeken vind ik dat ze echt stormproef moeten zijn. Anders is het lekker zonnig en windkracht 5+ en dan heb je nog niks aan je constructie ( of meer lef hebben dan ik :p).

Denk je met je latjes aan de lichtinval hoogste stand zomer en lage stand in de winter? Of gaan de latjes er in de winter uit?

• Leuk
Waarderingen: Mc Mudface

Mc Mudface

Actieve deelnemer
15 jan 2016
196
82
latjes zouden er niet uitgaan in de winter. Tenzij ik bvb iets oprolbaar maak, soort matten met bamboe stokken, maar dat idee heb ik laten varen. De keuken heeft vooral in de lente en herfst last van te veel licht (in de ogen aan de tafel) en in de zomer als de avondzon zakt, komt de warmte opeens heel fel binnen. Dus er is zeker wel over nagedacht.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.