Hier ook een zeer tevreden Auer-gebruiker, tevens van de Pro-toolboxen. Ik wil nog een soort adapterplaat maken om Systainers en Auer Pro-toolboxen aan elkaar te koppelen. Ik heb inmiddels iets van 20-25 sorteerkoffers, mijn schroeven en andere onderdelen doe ik gekleurde bakjes naar gelang hun materiaalsoort: blauw voor staal, groen voor RVS, geel voor messing, grijs voor plastic... Vergeet niet om een heleboel bakjes 1x1 te kopen, hier ga je erg hard doorheen.
De sluitingen van de Pro-toolboxen zijn niet het allerduurzaamst moet ik zeggen, nu gebruik ik ze in een professionele setting (lees: soms meerdere keren per dag open en dicht, elke dag van de week), bij mij is de verende klikvinger binnenin de sluiting bij twee boxen gebroken. Is overigens wel te repareren, het eruit krijgen van de sluiting is even lastig, maar daarna kun je er een stalen veer in terug frutten en het geheel weer in elkaar klikken, dan blijft het goed werken. Ik heb er tevens een steekwagentje bij, is erg praktisch om een hele toren van die boxen tegelijk te kunnen vervoeren, en het ziet er profi uit.
Levering duurt soms heel erg lang, aan de andere kant, ik heb ook een keer een beschadigde toolbox ontvangen die ze prompt en kosteloos vervingen. Tien minuten later had ik de kapotte box gerepareerd dus die draait ook gewoon mee.
Al met al zou ik de producten zeker aanraden, al helemaal als je kijkt naar de prijs, een 1x1 bakje kost maar iets van 18 cent, de tolbomen en sorteerboxen zijn ook scherp geprijsd. Succes!
Rick